1.10.2012

Taşlı Fırfırlı Ceket




 Uzun zaman önce dikilip yayınlanmayı bekleyenlerden biride bu ceketti.. Artık eskisi kadar dikişe vakit ayıramıyorum. içimden gelse vaktim olmuyor. Vaktim olsa o ilham birtürlü gelmiyor..
Sonbahar aslında benim en mutlu keyif dolu olduğum aydır. Bu yıl istisna oldu demek ki.. :)
 
-------
Son zamanlarda çok yorucu tempo içerisindeyim. Siparişler,kargolar hep beklemede.. En kısa zamanda telafi edeceğim. Gecikme için kusura bakmayın. 
---------


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Nurgul Ozakara dedi ki...

merhaba bloğunu ilgiyle takip ediyorum :)
Benim bloğuma ve çekilşime de beklerim :
http://nursstuudio.blogspot.com/

nuts wardrobe fashion dedi ki...

fırfır detayına bayıldım diktigin urunlerin takipcisiyim;) bloguma beklerim takibe alirsan mutlu olurum;)

http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

sakibekılıç dedi ki...

ARTIK TAKİPTEYİM DANTEL ELBİSEYE BAYILDIM (VE NEDİR BİZLERİN ZAMAN SORUNU İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR ŞEYE ZAMAN YETMİYOR)BU ZAMANSIZLIKTA BÖYLE GÜZEL İŞLER İÇİN ZAMAN BULMAK HARİKA (MERHABA)

 
©desing by Cansu ASLAN