7.11.2012

Dantel ve Kalem etek



Dantel dikmek gerçekten çok zor.Bitirip sonucu gördüğümde derin bi ohh çekip iyi ki dikmişim desem de o yapım aşamaları beni bazen deli ediyor..
Bluzun son olarak ütüsü yapılmadı. Özellikle kol,etek uçları ve yaka kısmının iyice bastırılması lazım.
Bluz etek dikip okadar aksilikle uğraş herşey süper ama ütü denildiğinde niye bu kadar tembelim hiç bilmiyorum:(
Yarın diğer bluzlerle birlikte yapıcam inşallah(!)



Tabi Ares faktörünü unutmak olmaz..
Tüm gün ayağımın dibinde bööyle yatıyor ben dikiş dikerken:)

Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Melislicious dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık! beyaz dantelle peplum harika görünüyor. Buarada Ares'in benekleri çok tatlı:)))

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

keşke benim de dikiş dikerken yanımda duran bir kediciğim olsa:)) çok güzel olmş çok şık!! dantel olup da şık olmayan bişey var mı ki:)) güle güle giy canm

Miray dedi ki...

Dantel peplum bluz çok güzel olmuş.Bende burda dergisinden kısa kollu olan modelden kalıp çıkarıp yapmıştım.beden kısmı uzun geldiği için arka bel kısmında potluk olmuştu. Seninkinde böyle bir sorun oldu mu? Yoksa benim beceriksizliğim mi :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Melislicious ; çok teşekkürler:) hehe:) dedem çok dalga geçiyo o beneklerle:)

MODAVESAİRE burcu; alsanaaa mutlaka almalısın bir hayvan.. Çok teşekkür ederim:)

Miray; Ben burda dergisinden çıkarmadım cnm dikkatli bakıldığında anlaşılıyor aslında.. bu kalıbı ben kendim çıkardım 7 parça (1 ön orta- 2ön yan- 2 arka yan- arka orta parçada 2 tane ve ortasında fermuar var)
alt(peplum kısmını) volanlı yerine plili yaptım.
eğer sen böyle hatalı diyosan iyiki çıkarmamışım:)

Duygu Fedakar dedi ki...

şu peplum bluzler hoş beli ince gösteriyor

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Duygu Fedakar ; Kesinlikle..

Zuhal Varol dedi ki...

Kuzum süper olmuş.hatta diktiklerini üstüne giyip fotolarsan cok cok formda görülür eminim.Ellerine saglık

Zuhal

ayse bilgi dedi ki...

gerçekten harika olmuş çok moda bu aralar bu bluzler :)bnde dikcemm bunlardan inşallahh az kaldıı :)

 
©desing by Cansu ASLAN