29 Kasım 2012 Perşembe

--

Evet biliyorum bir süredir buralardan uzaktım. Aslında hepinizin yazılarını,paylaşımlarını tek tek okudum .ama ne birşey yazmak nede paylaşmak içimden gelmedi..
Bu süre içinde çoğunlukla uyudum yada dikiş diktim.. Telefonları açmadım,mesajlara cevap vermedim kısaca kendimi tamamen herşeyden soyutladım.
Yavaş yavaş kendime gelmeye başladıktan sonra bir telefon konuşması beni şaşırttı.
En yakın arkadaşım bu ay içinde evleniyor!
Tabiki benim için en önemli sorun 'Nikahta ne giyeceğim'di. Üstelik kıyafet bakma şansım bile yoktu. Hemen kumaşlarımı dolaptan çıkardım ve 

 "nasıl bir elbise dikebilirim" isimli çizimlerime başladım.
Bu konuda ne yazık ki henüz bir bilgi vermeyeceğim :) Sessizlik dönemimde kafamı dinlenmenin yanısıra çok ama çok fazla dikiş diktim.
Hatta bununla ilgili epey uzun bir liste yaptım ve çok şükür ki siparişler dahil çoğunu bitirdim.
Bu yazıda fotoğraf kullanmamamın nedeni önümüzde ki günlerde detaylı olarak anlatacak olmam..

Şimdilik ben döndüm! 
-------
Yes, I know. I have been a while far away from blog,twitter,facebook or instagram. Actually I was reading one by one of your all posts . but writing or share anything, didn't feel right.
During this time I had mostly sleeping or sewing. I did not answer to phone,text or mail. 

İn shortly i doesn't exist a few days.
than slowly I began to myself... my phone rang and i was in shock:
"My best friend's getting married in this month"
I couldn't believe it. I didn't even to met the -future- husband. but of course -as a woman!- the most important problem was; What am i gonna wear?.
İn fact there is no enough time! than i decided to pulled out of my fabrics and  i started to sewing my dress.
Unfourtunately; I wont any tips about the dress:)
İn the time of silence, ( as well as relaxing in my head ) I did make a long list and -thank god- i finished all of them including orders.
im not use any photo in this post because i gonna be explain in detail in acouple days

and...
i will share in english for a while because i need to improve my language. Who knows? maybe you can join me.
im sorry for all my mistakes -already-


So, I'm back! 

Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

Life By BambinosS dedi ki...

Canını sıkan, seni sessizliğe iten her neyse dilerim geçmiştir/geçer.. Hoşgeldin, arayı açma özlüyorum ben :)

Zuhal Varol dedi ki...

Iyiki varsin.

Ceyda Çiçek dedi ki...

hoşgeldin o halde:)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

kendini bulmak için kaybolmak iyidir bazen (:

fashionfromsmyrna dedi ki...

ben yeniyim seni takipte:) bekliyorum sabırsızlıkla paylaşımlarını, hoşgeldin:)

KeLeBeK dedi ki...

İyi ki döndün =)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Life By BambinosS; canım benim geçti çok şükür

Zuhal Varol ; sende iyiki varsın tatlım

Ceyda Çiçek; teşekkür ederim:)

böyle buyurdu melenk (:; aynen kuzummm

fashionfromsmyrna; Çok teşekkür ederimmm hoşgeldiniz:)

KeLeBeK d; Çooook teşekkür ederim:)


 
©desing by Cansu ASLAN