12.11.2012

Simli Volanlı Bluz



 Haftasonu uzun zamandır benim için çok değeri olan kumaşımı dolaptan çıkardım. Aklımda model belliydi..
Hem kumaş hemde model favorim olunca yavaş yavaş tüm haftasonuna yayararak acele etmeden diktim.
Toplamda 3 saatlik bir işi belkide 10 saatte anca bitirmiş olabilirim:)
Bunlar dışında haftasonu birkaç şey daha diktim. Onların biraz detayları var bittiğinde çok beğeneceğinizi umuyorum.
Bu modeli kendi ölçülerime uygun kalıpla kendim çıkardım. Yani bu yazımda bahsettiğim kalıbı kullanmadım.
Arka ortaya gizli fermuar koydum ve yaka kısmını pervazla döndüm. 
Sanırım dikiş makinemden sonra hayatımda en sevdiğim makine overlok makinem!
İnanılmaz kolaylık ve rahatlık sağlıyor. helede böylesine dağılan bir kumaşta müthiş şekilde bana kolaylık sağladı.. Her diktiğimde kullanıyor olsamda böyle kumaşlarda defalarca minnetar kalıyorum..


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

çok güzel olmuş,güzel günlerde giymen dileğiyle...

Melislicious dedi ki...

harika olmuş! ne güzel bir kumaşmış, yapısı da güzel duruyor. Ellerinize sağlık

chfashiontrend dedi ki...

Merhabalar:):):)
Çok hoş olmuş...
ellerine emeğine sağlık..
küçük bir not :
Bloğumda içimden geldiği gibi,beğeneceğinizi düşündüğüm bir hediye ve bir çekiliş var ..
Ziyaret etmeniz ricası ile,sevgiler.

Zuhal Varol dedi ki...

çok beğendim kuzummm

Prettyinpink bride dedi ki...

kumaşa ve dizaynına bayıldım:)

demet dolunay dedi ki...

bunu satıyor musunuz?

 
©desing by Cansu ASLAN