6 Kasım 2012 Salı

İnstagramla Geçen haftam

 
Uzun bir aradan sonra nihayet oğluşuma kavuştum. Gelir gelmez yorgunluktan sızdı. Şu uyuyuşa bakar mısınız? 
 

Kahve ve dedikodu zamanı kesinlikle canım arkadaşım Zuhal'le bir başka güzel. Aslında bu bizim 2. buluşmamız. Defalarca telefon konuşması ve mesajlaşmayı saymazsak :)
Bir sonraki buluşmayı bloggerlar etkinliği altında yapsak, etkinlik ev sahibide biz olsak kimler katılır acaba? :)
Ciddiyim..


  
Petibör kullanarak cheesecake yapmayı burçak bisküvi kullanarak yapmaktan daha çok seviyorum..


Kırmızı kabanım bitti. Yaka kısmı için etol gibi takabileceğim kürk kumaş düşünüyorum.
Beyaz dantel bluz beni baya zorlayacak gibi dursa da bittikçe daha mutlu oluyorum güzelliğiyle..


Kış hazırlıkları tamam! 
Bunların hepsi benim el emeğim..
Bu kış sanırım hiç üşümeyeceğim :)


Yeni planlar hazır. Kumaşlar hazır.


Yazlık/Kışlık ayrımı yaparken dolapta unuttuğum bu elbisemi bulunca sanki hediye almışım gibi çok sevindim:)

İnstagramda beni takip etmek isterseniz Kullanıcı adım: " CansuAslan_ "

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

designbyeda dedi ki...

o montların bir aradaki görüntüsü ve hepsinin senin el emeğin olması ne güzel bir şey :D sol en alttaki gri montun hangisiydi? kalıpla mı çalıştın canım?çok güzel duruyor..

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

sırf bu buluşmalara gelebilmek için blogmu açsam acaba :p

aresi çok öperim, artık bol bol fotolarını görücem yuppi *.* birde şu dikiş konusunda banada biraz azim yollarmısın (:

pln dedi ki...

ne kadar güzeller ne büyük emek tebrikler.hiç dikiş dersi aldınmı yoksa kendi kendinemi öğrendin çok merak ettim bende dikişe başladımda:)

Zuhal Varol dedi ki...

Canımsın postu yeni gördüm diyebilirim.Fotoda her zaman ki gibi yorgun bitkin cıkmıs olsam da sen cektiğin için onu bile sevdim.İyi ki varsın her zaman görüşüceğiz canımsın.

Sevgiler.

 
©desing by Cansu ASLAN