14.11.2012

Lets say Cardigan







Facebook'tan takip edenler bilir ki bu hafta 'Pazar Köşesinde' şu Manto/Hırka arası şeye aşık olmuştum.
Elimde olan küçücük parça kumaşımla bu modeli çıkarmam mucize gibi bişeydi.
 Tabi ki mucize gerçekleşmedi ve ben en arka ortaya siyah parçayla ek yapmak zorunda kaldım.. 
Kalıp hiç kullanmadım çünkü kalıp kullanacak kadar büyük bir kumaş değildi
Toplamda sadece 3cm'lik bir kumaş kaldı elimde yani hata şansım sıfırdı. 
Belki bu yüzden belkide gerçekten dikmeyi istememden dolayı bilmiyorum ama inanılmaz kolay bitirdim.
herşeyi dahil 3 saat içinde bitmişti.. 
Yalnız bir hatam oldu önce giyip sonra artan iplikleri temizledim bu nedenle sarkan overlok ipliklerini görürseniz beni kınamayın:)
Düşüncelerinizi çoook merak ediyorum beğendiniz mii?


Öpüldünüzzzz 

14 yorum:

Zuhal Varol dedi ki...

Çok başarılı.Emek harcıyorsun dikkat gerektiren bir iş yapıyorsun.Umarım bir gün bunları çoğaltıp kendi butiğinde kendi müşterilerine özel olarak tasarlarsın.En iyilere layıksın.Tertemiz seviyorum seni.

ZED dedi ki...

Senin diktiğin daha güzel olmuş bence :))

ZED dedi ki...

Senin diktiğin daha güzel olmuş bence :)

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

ooofff
offf
ooofff
bayıldım canım yaa. ne hatası boşver onları. ben de beyaz bi mont dikiyorum. dışarıdan cepleri sennki gibi. inşalh sennki gibi güzel olur:))))

Acemi terzi dedi ki...

buna bayıldım cansu çok profesyonel görünüyor. o aradaki siyah şerit ise ayrı hava katmış. düz renk olsa bu kadar sevemezdim,o siyah olunca bayıldım:)

cemre dedi ki...

insanın beğendiği her şeyi dikebilmesi ne kadar güzel bir şey ellerine sağlık

sewda dedi ki...

harika olmuş.arkadaki siyah çok yakışmış bence hatta böyle daha iyi durmuş.güle güle giy canım

BonBon dedi ki...

muhteşem olmuş!

j.d. dedi ki...

Cansu bu nasıl güzel olmuş böyle, artık dikiş konusunda çooook iyisin bence ^^

Polishist dedi ki...

Çoook güzel olmuş bu iyiki yetmemiş kumaşında o siyah kısmı eklemişsin:) Güle güle giy

designbyeda dedi ki...

siyah şerit süper olmuş bence.çok orjinal bir iş canım güle güle kullan.öptüm kocaman

butterfly dedi ki...

hep hayalimdir kendime bişiler dikebilmek umarım bigün olur müthiş olmuş cansu arkadaki şerit ayrı bi hava katmış bayıldım bende istiyorum:((((

Muguet DiyFashion dedi ki...

nereden aldığını soracaktım ama ben de!=) ya bayıldım hakikaten ellerine sağlık...
ben senin gibi iyi değilim dikiş konusunda ve dikiş konusunda çok yeniyim, blogum da öyle..=) umarım beğenirsin: http://muguettt.blogpspot.com

madammoda dedi ki...

Tatlım çok beğendim hatta bayıldım! Hem de kalıpsız, hem de hem de azıcık kumaşla ne de güzel dikmişsin. Emeğine sağlık, güle güle giy ;) Bu arada arkadaki siyah parçayı eklemen de ayrı bir hava katmış ;))

 
©desing by Cansu ASLAN