1 Kasım 2012 Perşembe

Parka Biter Kaban başlar




Parka bitmiş gibi gözüksede aslında ufak detayları eksik. Parkanın kalıbını kendim çıkardım.
Kırmızı trençkot hazır bi kalıptı ama itiraf ediyorum ben o kalıbı tanınmaz hale getirmiş olabilirim:)
Parka'nın fotoğrafları için havaların biraz daha soğuması gerek. Üzerime giyip fotoğraflamak istiyorum çünkü..

Benim kumaşım sert bir kumaştı bu nedenle dikerken çok zorlandım. Astar içinde polar gibi bir kumaş seçtiğim için çoğu yerini makine yerine elimde dikmek zorunda kaldım
Trençkot ise şuana kadar gayet kolay gitmekte. Hiç alışık olmadığım bir durum:)

Bunu diyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama bukadar Mont/Kaban/Parka hazırlığı içine girmişken havaların biran önce soğumasını istiyorum:)
Kızmayın bana:)

Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

Hobby Dünyası dedi ki...

Ben iki bluzanla baş edemedim sen maşallah parka, trençkot ...büyük işler..neyin peşindesin benim beceriksizliğimin miii:)))

shadoweyes dedi ki...

Çok güzel olmuş. Sizin gibi marifetli insanlara şapka çıkarıyorum :)

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Hiç boş durmazmısın sen bir soluklan yahuuu. Kocaman alkış sana

yeni hayat dedi ki...

bu nasıl bir beceriklilik yahu inanamadım trençkot,parka falan:) ellerine sağlık gerçekten büyük başarı!

cemre dedi ki...

yaa çok kıskandım ama ben neden bu kadar beceriksizim diye:)ellerine sağlık süper olmuş

sewda dedi ki...

benimde böyle çeşit çeşit montum olsa ben de havaların soğumasını isterim:)))şaka bi tarafa seni çok iyi anlıyorum sabırsızlanıyorsun.ellerine sağlık canım birbirinden güzeller

sakibekılıç dedi ki...

Kırmiziya bayildim ki kirmizi meraklisiyim harika görunuyor maşallah diyorum ellerine sağlik ve soğudu havalar gözun aydin :)

nedimebektas dedi ki...

kırmızı çoookk güzel gerçekten.. en kısa zamanda bitmiş halini de görmek istiyorum canım...

queen of sheba belkis dedi ki...

merhaba ,elinize saglik cok guzel seyler dikmissiniz tesadufen gordugum blogunuzu ve bakdim size kucuk bir detay her dikip bitirdiginiz de o kismis dikisleri acarak utuleyin utulemek icin dikis islerinin tam bitmesini beklemeyin bilhassa kalin kumaslarla calistiginizda , amsterdamdan selamlar belkis

Zuhal Varol dedi ki...

hamarat arkadasım benim...

 
©desing by Cansu ASLAN