5 Kasım 2012 Pazartesi

Pazar Ganimetleri :)

Dün Beylikdüzünde bulunan Beylik pazarındaydım. Aslında normal bir sokak pazarı havasından çok sanki akşamları sahillerde kurulan tezgahlar gibi bir yer..  Tamamen kapalı bir alanda kurulmuş pazarda hertürlü şeye bulmanız mümkün. Üstelik çoook ucuza.. Hatta benim gözüm en çok Swarovski taşlı avizelerde kaldı:)
İleride kendi evime mutlaka alıcam:)


Benim vazgeçilmez düşkünlüğüm olan aksesuar ve takılar bu pazar yolculuğumda da bana eşlik etti.
Sadece takı alarak eve döndüm. Onun dışında gözüm hiçbirşeyi görmedi..
Sizler içinde birkaç fotoğraf çektim. Üstte gördüğünüz gibi bileklikler 1TL(!)
Bildiğiniz gibi bu yaz bileklerimi taşlı neon olanlar süsledi. Artık kış mevsiminin yaklaşmasıyla yerini koyu renklere bırakacak..
Bunun dışında zımbalı,zincir ve gold 3 bileklik daha aldım.

Bu duble yüzüklerin herbiri 5TL inanabiliyor musunuz?
Aynı ürünler birçok alışveriş sitesinde 20-40TL arası fiyata satılıyor..



Benim alışverişimse bunlar oldu:)
Bileklikler, Melek kanadı kolye ve halhal.. 



 

Gitmek isteyenler için 
Metrobüs Beylikdüzü durağı (biraz yürüme mesafesi var. Yürümek istemeyenler için minibüs var.)
Bakırköy:76 Taksim:145T otobüsleriyle rahatlıkla ulaşabilirsiniz..

Pazar gününüzü değerlendirmek için güzel bir aktivite olabilir:)


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Voovvvv harikalar! Ne kadr ucuzlar ya şaşkınım. Burda double yüzükler 15tlden aşağı satılmıyor!!!!
O melek kanadı kolye ise burda 35 tlydi! :(

balgözlükız dedi ki...

yaa melek kanadııı:(( ben de istiyorumm :((

ser_up dedi ki...

selamlar; Evim ve işim beylik pazarına 10 dk yürüme mesafesinde ;) bu konuda sanslı hissediyorum kendimi... haftaya bende bi uğrayıp melek kanadını bulmaya çalısıcam... sevgiler...

Rainbow Gatherer dedi ki...

bu taşlı bileklikler ilk cıktıgında yaz başında ne kadar pahalıydı ozellikle internette bazı takı sitelerinde,şuan ne ucuzladı deil mi, harika seçimler cnm,gule gule kullan .

cicibebe dedi ki...

yıllarca beylikdüzünde oturdum ama bir kere gitmek nasip olmadı :( çok beğendim aldıklarını cnm güle güle kullan :)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

ilk fırsatta o pazara gidicem, daha öncede cici şeyler almıştım (: bugün bende pazardan bişicikler aldım ama gözüm doymadı doyamadııı D:

 
©desing by Cansu ASLAN