14 Aralık 2012 Cuma

Beyaz Kazak


Kışın bu ani gelişiyle birlikte kazaklar vazgeçilmezim oldu. 
Sıcak tutması dışında hertürlü kombine uyum sağlayabiliyor olması ,bundan sonra daha çok kazak dikeceğimin sinyali :)
20 dakikada kesilip biçilip dikilen bu modelden kumaş bulur bulmaz siyah renginide dikmek istiyorum.
Sonzamanlarda "poow" yazılı kazaklar çok fazla göz önünde.
Şerit payet alıp bir diy çalışması yapmak niyetindeyim ama nezaman bulur alırım bilmiyorum.

Kazak: Ben diktim

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

özlem ce dedi ki...

Çok güzel,sonrakiyi tıklaya tıklaya 6-7 sayfa inceledim.Bende annemden dizüstü,düz bir etek dikmesini istiyorum.Bilsem kendim dikerim.annemin o gün senin bu gün benim koşuşturmasının bitmesini bekliyorum :)
el emeği çok ayrı bir olay,tebrik ederim..

Anne dedi ki...

Great post!
Love, Anna

www.fashionanna.com

Melislicious dedi ki...

aaaa bu kazak örgü değil mi? harikaymış dokusu örgüsü çok güzel duruyor. Modeli de çok iyi gitmiş sana güle güle giy:)))

Coco Bolinho dedi ki...

çok beğendin bunu da:) Yaa ben de dikiş kursuna gitsem bişiler dikebilir miyim acaba?
Çok özendim ellerine sağlık!! Veterinermişsin, benim de çok düşündüğüm bi meslekti ama kısmette diş hekimi olmak varmış:)
Google friend connect'ten takipteyim:)
Blogumu beğenirsen, takipler misin?
öpücükler:)
http://styleglaze.blogspot.com

Zuhal Varol dedi ki...

Çok yakışmış çokkk

 
©desing by Cansu ASLAN