31 Aralık 2012 Pazartesi

Bloggerlar & Aksesuarları

Öncelikle bu kadar kısa süre içerisinde dahi olsa beni yalnız bırakmadan tüüm aksesuarlarının fotoğrafını yollayan herkese çok çok kocaman sevgiler ve öpücükler!
2012 benim açımdan kötü bir yıldı umarım 2013 tüm neşesi ve keyfiyle bizi karşılar :)

2013'te huzurlu,mutlu,bol aşk ve paralı ve en önemlisi sağlıklı  bir yıl dilerim
Beni takip ettiğiniz ve desteklediğiniz için teşekkürler!



Etkinliğin haberini verdiğim gibi ilk maili atan sevgili takipçim Adile'nin aksesuarları 


Geçtiğimiz günlerde #trikonutasarla etkinliğinde tanıştığım güzeller güzeli Güler'in aksesuarları



Blog dünyasının bana kattığı nadir arkadaşlıklardan biri olan Özlem'in aksesuarları


Bu güzellikler sevgili Elif'e ait. Bu ürünlerin ayı zamanda satışı da mümkünmüş. 


Benim meleğim canım bambinosum'un favori takıları




Veee finali 
Aksesuarlarına bayıldığım ve çok severek takip ettiğim venüs'ün dünyası  ile bitiriyorum



** Fotoğraflarını yetiştiremediklerini söyleyenler için; mailleriniz geldikçe bu yazı güncellenecektir. Bilginize:)

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel fotoğraflar mutlu seneler :)

Elidaa dedi ki...

Aa demek ilk maili ben atmışım :)) süper eğlenceli bir post olmuş ellerine sağlık mutlu yıllarrrrrrrr ;)

Acemi Terzi dedi ki...

Gülerin kolyelerine bittimmm, eline sağlık çeşni olmuş fikir olmuş ;)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Muaaah! Musmutlu yıllar senin olsun güzellik! :*

 
©desing by Cansu ASLAN