1 Aralık 2012 Cumartesi

Son zamanlarda

İnsanın sessizliğe ihtiyacı olduğu gibi bazen de bir okadar sesli ve hareketli dönemlere ihtiyacı oluyor. İşte son zamanlarda ben sessizliğimin içinde bile aslında sesli ve hareketli bir dönemdeydim.
Uzun bir liste yaptım ve herbirini tek tek bitirdim.
Sanırım düşünmemek için kendi dikiş makinemin sesinin arkasına sığındım..
Neyse, o kötü dönem bitti şimdi bol bol yazı vakti:)


As human sometimes we need action in our life as much as we need a silence moments
Recently i actually work hard even when i was in silence
I made a long list and i finished all of them -one by one-

i think, i took cover myself behind my sewing machine noise to avert from thinking
Whatever, the bad time is over! now, its time to posting! :)

 Öncelikle belirtmek isterim ki -bu örgü sizi yanıltmasın- Yıllarca sadece tek bir model biliyor ve yapabiliyorum oda haroşa örgü denilen ve malesef ki onuda ters örüyormuşum (sağ elimi kullanmama rağmen solaklar gibi örüyorum)
Benden bu örgü işi okadar uzak ki..


Bir arkadaşıma özel olarak yaptığım elbisenin kalan kumaşlarından bu bluzu diktim. 
Bittikten sonraya ait fotoğraf çekmemişim. Yakında Cns-design'a eklemeyi düşünüyorum..



Bol bol kaban,manto ve bilimum kışlık için ne giyebilirsem, tüm elime geçen kumaşlarla bunları dikiyorum.
Artık dolabımın kapağı kapanmıyor ama genede yetmiyor sanki bana..



 Kasım sayısında ki 107 numaralı pantolonu görenler varsa biliyordur. 
Mankenlerin üzerinde öyle dar ve güzel duruyor ki görür görmez "işte böyle model bir kumaş pantolona ihtiyacım var" dedim.
Üstelik kumaşım elastik bile değilken bukadar bol durmasıyla yıkıldım.. 36 beden çalışıp en az 2 benden küçülttüm. -ben skinny pantolon giyebiliyorum sadece-


Pantolonun bitmiş hali ve yeni diktiğim şifon  göleğim..





Artan kumaşları değerlendirme yöntemim:) 



Anneciğimin yaptığı aşureleri hem dağıttık hem yedik..



Pazar kahvaltısını bukadar güzel ve lezzetli yaşamamıştım. Çok çok güzel ağırlandık Teşekkürler!<3 span="span">


 Yeni cicilerim..
(Hepsiburada ve Ebay)


Mezun olduktan sonra okula gidip hem okulumu,hocalarımı görüp hemde yıllığımı ve son kalan eşyalarımı almak istedim.
Geçen yıl bu zamanlar "ASLA doktora yapmam okul işi benim için bitmiştir" derken bu defa "2013'te doktoraya başlayacağım" derken buldum kendimi..
Üstelik bunu gerçekten istiyorum. -{burda blog sahibi ikizler burcu olmanın etkisinde}-
Tabi bu düşüncelerimi trafikte geçen (okula son 2 km'de başlayan) 43 dakikada alırken düşünüyordum.


Yukarıda yapılacaklar listemden bir kare.. 
Listeye daha sonradan ilave edilen birkaç parça daha kıyafet var diktiğim ama yapım aşamasında..


Yeni kumaşlarım ve anneciğimin bana bere örmesi için aldığım yünler..


veee en güzel ve en tatlı fotoğrafı sona bıraktım. Tüm her yere haber saldım.
Ben bundan istiyorum. hemde çoook istiyorum :(
Ama tüm çevrem işin içine şu yanda ki toplar girince beceremeyebilirim diyor..
Çok çaresizim ühüüü :(



Öpüldünüzzzz 

14 yorum:

Melislicious dedi ki...

çok güzel şeyler dikmişsin, ellerine sağlık! gri peplum bluzü çok beğendim harika bir kumaşı var

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

maşallah sana ya
çok pis hevesleniyorum sen böyle yapınca
ama olmaz ki sofra ve ayakkabı muhteşem

Dilan Özcan dedi ki...

Sessizliğinin kısa sürmesine sevindim! Çok yeteneklisin ne kadar güzel kıyafetler dikmişsin. Sana imrendim canım :)Doktoraya başladığın içinde seni tebrik ediyorum. İnşallah hayırlısıyla bitirirsin. Öpüldün çok ;)

Lifetoastylized dedi ki...

bereler çok tatlı ! <3

http://lifetoastylized.blogspot.com

EN-tarici dedi ki...

Merhabalar
hepsi harika aşurenin görüntüsüne bayıldım:) bide dikiş tekniklerini gösteren kitaptan bende istiyorum sizinki nerden ve ben nasıl alabilirim bilgi rica ediyorum. Teşekkürler

Aycelce Hayat dedi ki...

mmaşşallah marifetlerine bayıldımm.dikiş en byük merakım ama bu yaşıma kadar ailemde çevremde kimsede dikiş makinesi bile görmedğim için hiiiçç anlamıyorum :( diktiklerini görünce de vay be helal olsun diyip bir keşşşkeee çektim. :)
emeğine sağlık.

Hobby Dünyası dedi ki...

Bu ne marifet canım benim...Bir de üstüne doktora tam katmerli bir şey olur...Kolaylıklar ve mutlu günler dilerim.

başak pdr dedi ki...

dikmek çok zevkli olsa gerek darısı başıma beğendiğin bir seyi dikebmek ne kadar tatmin edicidir.ne güzel şeyler dikmişsiniz maşallah
Küçük Mutluluklar Dükkanı

nises dedi ki...

o toplar en basiti:) önce (tığla) 4 zincir çek ,birlestir.etrafına 10-12 trabzan(dolgu da denir) yap 2 sıra olunca trabzanları kademeli olarak 3 er tane azalt arasına elyaf ya da kumaş parçası koyup bitir.ister bereye yığlayarak birer birer yap.ister hepsini bitirdikten sonra bereye sırayla dik.karmaşık yazmış olabilirim ama basit:P

designbyeda dedi ki...

ne güzel kareler bunlar canım yaa bayıldım.maşallah sana..bakmaya doyamadım.

*SİMONE* dedi ki...

istanbul üniv. avcılar kampüsü ??

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Melislicious; teşekkür ederim:)

KOVA KADINIYIM BEN ; sağolun:)

Dilan Özcan; Çok teşekkür ederim cnm sağol inşallah en kısa zamanda başlıcam

Lifetoastylized; teşekkürler

EN-tarici; burda dergisinin dikiş teknikleri kitabı online sitelerde bulabilirsiniz..

Aycelce Hayat; hehe:)) sağolun

Hobby Dünyası; Amiin çok teşekkürler:)

başak pdr; gerçekten öyle. sağolun
:)

nises; işte bilmeyen benim gibi böyle anlamadan bakar sadece:)

designbyeda; sağol kuzummmmm <3

*SİMONE*; Evet 5 yıl okudum orda



Necla Dilek dedi ki...

merhaba cansu bloğunu izlemeye aldım bereler çok tatlı toplu kısmına hazır minik renkli toplu şeritlerden dikebilirsin istersen

İLKAY TUNCELİ dedi ki...

berelerden örüp satan bir kız var, instagram da "elofel" adlı biri, alabilirsin ondan

 
©desing by Cansu ASLAN