18 Aralık 2012 Salı

Yapılanlar & Dikilenler


 Bu sene kış için çok fazla kaban/Manto diktim. İşte dolabımda benim diktiğim montlara ait ufak bi kare:)

Bu modeli okadar çok sevdim ki hemen birtane daha dikiyorum. Bu defa daha kısa ve daha ince kumaştan deniyorum.

Yukarıda ki toplu fotoğraftan sonra kürk bir manto eksiğim olduğunu anlayıp hemen kumaşlarımı dolaptan çıkardım.
Bunlar yapım aşamasından kareler. Dün gece tamamen bitti ama daha fotoğraflamaya fırsatım olmadı.
Belinde kuşak ve ön tarafında klipsler var.


 Aradığım kolyeyi bulamayınca kendim yapmaya karar verdim.
Bittiğinde çok hoşuma gitti:) Şimdi bu kolyeye gidecek siyah dar bir mini elbise dikmeliyim..


Beni instagramdan takip etmek isteyenler için kullanıcı adım: CansuAslan_
 

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Ucan Karavan dedi ki...

Manto da Kolye de çok güzel olmuş! Gerçekten tebrikler.. Bayıldım ikisine de.. Ellerine sağlık..
Acaba biraz da yapımından bahsetsen de biz de bir iki bir şey öğrensek mi :))

Necla Şölen dedi ki...

Ellerine sağlık, kürk kabanın güzel olmuş, rengide çok güzel. kolyeni deiyi günlerde kullan canım...

eyup bakırcı dedi ki...

merhaba kızmazsınız umarım ama mantonun kolu kotu gorunuyor gıyıldıgınde nasılkı acaba kolay gelsın eyup 0530 524 48 12

Nilgün METE dedi ki...

Hay maşallah ne becerikliymişsin:))

 
©desing by Cansu ASLAN