26.02.2012

Puff kollu ceket

 Son zamanlarda ceket-trençkot-manto üçlüsüne merak sardım. elime hangi kumaş geçerse geçsin ilk iş olarak ceket kalıpları arayışı içine giriyorum.
Bu kumaşımı çok severek aldım hemde tamamını 2TL'ye. kalıbı kumaşa uydurabilmek için epeyce uğraştıktan sonra sadece 6 cm kumaş artırarak bitirdim. miilimetreleri bile hesapladım. şaka gibiydi:)
düğmeleri şimdilik iğnelerle tutturdum. toplam 6 tane düğme olacak. Astarlama işini hafta içine bıraktım.
İlik açmadan üstte düğme diksem içtende çıtçıt mı diksem diye düşünüyorum.
Son zamanlarda bu trençkotumdan sonra en sevdiğim model bu oldu.
havalar biraz daha ısınsada artık baharlık kıyafetlerimize dönsek

Öpüldünüzzzz 

Pazar Köşesi


 Keyifli Pazarlar.

Öpüldünüzzzz 

22.02.2012

Hediye veriyorum!






Kazanmak için;
Blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazıma yorum bırakmanız yeterli

Eğer isterseniz
Facebook ve Twitter adreslerimide takip ederseniz beni mutlu edersiniz:)

Son katılım: 5 MART

Öpüldünüzzzz 

21.02.2012

Döv{me}















Bundan 1 yıl önce dövmeye inanılmaz derecede özeniyordum hatta model falan seçmeye başlamıştım.
Ne olduysa yazın 'bugün ne giysem' izlemeye başlayınca oldu.
Dövmeli bayanlardan beni o kadar soğuttu ki artık uzuuuun bi süre dövme konusunu kapadım
Şimdi sadece bakması daha zevkli oluyo:)
Siz dövme konusunda ne düşünüyorsunuz?

Öpüldünüzzzz 

20.02.2012

Ceket Boyama


Kumaş boyası konusunda henüz bi deneyimim yok fakat en kısa zamanda tecrübe etmek istiyorum.
Özellikle gömleklerde çok hoşuma gidiyor. Son zamanlarda ceketlerde de gördüğümüz bu akıma giderek içim daha çok ısınıyor nedense:)
Açık renkli bir ceket alıp mutlaka denemeliyim.


Öpüldünüzzzz 

19.02.2012

Fermuarlı-Astarlı Yelek yapımı {anlatımlı}



Malzemeler: 
  1. Ben yün kumaş kullandım ama siz esnemeyen istediğiniz kumaşı kullanabilirsiniz.
  2. Kalıp için kullanacağımız esnemeyen bir yelek yada bluz.
  3. Fermuar{Fotoğraftaki fermuar sizi aldatmasın elimde sadece o vardı yenisini alana kadar onu koymak zorunda kaldım:) Asıl kullanacağımız fermuarı fotoğraflarda göreceksiniz}
  4. Makas


Kalıp olarak kullandığım yeleğimi, 2'ye katladığım kumaş üzerine koydum ve dikiş payı vererek kestim.

 Daha sonra (önüne fermuar ekleyeceğimiz için) üstteki parçayı ortadan ikiye kestim.
Sonuç olarak elimde 3 parçam oldu..

Astarıda aynı ölçüyle kestim.Astar için de elimde 3 parçam oldu.
Burdan sonrası biraz zor ve beceri isteyen bir iş ama kolay yoldan anlatacağım.
Hem kumaşın hemde astarın ayrı ayrı omuz dikişlerini kapattım.
Aynen yukarıda en son fotoğrafta ki hale geldiler.
Kumaşın tersinden astarı iğneleyip, önce arka yaka kısmını diktim ve kollara geçtim. bitince astarı ters çevirdim.
Sonra sırasıyla Pembe kumaşın yan dikişleri-astarın yan dikişlerini kapatarak astarlama işlemini bitirdim.
Ben bu şekilde astarlamayı ilk defa denedim.
Şuana kadar astarda hep kumaşın tersinden yaka dikişlerini kapatıp astarı çevirirdim ve kolu astarla kumaşın arasına kıvırarak yapardım. isterseniz siz böylede yapabilirsiniz daha kolay olur..

Önde fermuar bölgesini açık bıraktıktan sonra {Buradan sonrası benim keyfime ait:)}
Kolları iğneledim ve dıştan tekrar bir dikiş çekmek için hazırladım. Fermuarı taktıktan sonra kollar dışında yakaya da tekrar dışarıdan dikiş çekeceğim..


 Fermuarı diktim. Astarı fermuara iğneleyip tekrar dışarıdan diktim.
En son etek uçlarını diktim ve bitti.



Birkaç ufak el dikişi kaldı ama çok hastayım oyüzden uğraşamadım. :(

Bi hatam olduysa yorumlarda belirtirseniz düzeltirim.
Umarım güzel anlatabilmişimdir.
İster kemerli ister sade kullanabilirsiniz.
Skinny: burda daha detaylı görebilirsiniz.

Öpüldünüzzzz 

Pazar Köşesi


Keyifli Pazarlar..  

Öpüldünüzzzz 
 
©desing by Cansu ASLAN