22 Ocak 2013 Salı

Ayakkabı Siparişlerim

 Geçtiğimiz haftalarda çok fazla ayakkabı/çizme ve bot siparişi vermiştim..
En hızlı şekilde elime ulaşan tabiki de Trendyol oldu..
Düz sade siyah ve Krem rengi içi kürklü olan çizmeler Bambi Trendyol kampanyasından.
Ugg benzeri kahve ponponlu DayBuyDay Twigy kampanyasından.. (hala kargoda)
Topuklu kürklü bot ise LovelyShoes.net adresinden.. Bu siteyi ilk defa kullanıyorum daha siparişim elime ulaşmadı. ne zaman ulaşır hiç bilmiyorum ama inşallah geç te olsa ulaşır :(


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

EMC dedi ki...

Öncelikle güle güle kullanın.Lovelyshoesten alışveriş yapmadım ama çinden gelen ürünler 21-35 günden önce maalesef ulaşmıyor son alışverişim takipli olduğu halde 37 günde elime ulaştı.

Grace Happy dedi ki...

guzel gunlerde gıymen dılegı ıle

Rainbow Gatherer dedi ki...

güle güle giy :) lovely shoes 1 aydan önce gelmez (gemiyle geldiği için) , ama geliyor güvenilir bir site :)

arch.fikriye dedi ki...

hepsi şık birde ortalamada fiyatlarını nasıl ipucu versen:)güle güle eskit.

nuts wardrobe fashion dedi ki...

Ayakkabı haftası olmuş;)

elidea dedi ki...

Bir an önce kavuşmanız dileğiyle :)
Lovely shoes siparişiniz geldiğinde yorumlarınızı merak ediyorum. Şimdiden güzel günlerde kullanın.

 
©desing by Cansu ASLAN