23 Ocak 2013 Çarşamba

Diy inspiration


Böcek konusunda ne kadar hassas olsam da bu fikri beğendim :)


SATC dizisinin baş karakterlerinden biri olan Carrie Bradshaw'ın gençlik yıllarını anlatan dizi "the Carrie's diaries" geçen hafta başladı.. Bu yukarıda ki projeyi görenler hemen dizide çanta boyama sahnesini hatırlayacaklardır:) Ben diziyi beğendim dün akşam 2. bölümünü bitiremeden uyumuştum bu akşam çikolatalarımla beraber dizi keyfi yapmayı düşünüyorum. :)


Plastik bıçaktan küpe olur mu demeyin. Bazen sınırları zorlamak güzel sonuçlanıyor gördüğünüz gibi:) denemeyi düşünüyorum..


Eviniz için çok şık bir dekorasyon örneği.. 
Özellikle kış bahçeleri için.


Basit projelerden başlamak isterseniz eski tokalarınızı süslemenizi öneririm.İnci ve fiyonklar bu tarz saç modellerinde güzel duruyor..


Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

tikisdunyasi dedi ki...

zovqunuz gozeldir Cansu xanim...tesekkurler

 
©desing by Cansu ASLAN