28 Ocak 2013 Pazartesi

İnstagram : CansuAslan_

 Belirli dönemlerde belirli şeyler alabilme potansiyeline sahibim. Örneğin bundan 2 sene önce her gördüğüm çantayı alırken  son zamanlardaki alışverişlerimin çoğu ya ayakkabı yada kaban/mont türü şeyler oluyor. 
Şimdi çantalara bakmıyorum bile.. Eminim bu dönemimde geçicidir.
 Dolabıma yeni katılan lacivert trençkotum ve rengi için aldığım kolyem
Avcılarda bi mağazadan aldım ikisinide


 Çim adam aşkımı bilmeyen yoktur. Buda pastacı çim kadın:)
Saçları çıkmaya başladı ara ara paylaşıyorum:)


Gelmeyen ayakkabılarım bir bir ulaşıyor..
DayBuyDay Twigy kampanyasından 25TL gibi bir fiyata almıştım. Rahatlık ve sıcaklık isteyenler için öneririm gerçekten güzel.


 Bu haftasonum ya hastanede yada hasta yatağımda geçtiği için pek keyifli değildi. Fotoğraf geçen haftasonuna ait.
(Etek: doğum gunu hediyem Triko: Batik )

----
 İnstagram hesabınız yoksa beni Facebook üzerinden de takip edebilir, paylaştığım fotoğrafları görebilirsiniz.

Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun,küpe ve kolyeye bayıldım :)

Melislicious dedi ki...

çok geçmiş olsun. Kolyene bayıldım ben de. Bide son fotodaki eteğin de çok tatlıymış:)))

Bir FistanBol Masalı dedi ki...

Merhabalar Cansu hanım , sizin yeni takipçilerinizden sayılırım severek takip ediyorum diktiklerinizi, bende sizin gibi burdadan çalışıyorum.
Fikir de ediniyorum, merakla yeni çalışmalarınızı bekliyorum.
Sevgiler Şahika...

 
©desing by Cansu ASLAN