17 Ocak 2013 Perşembe

İnstagram günlüğü

  

Koyu tonlardan sarı tonlarına dönmeye başladım tekrardan.. Bu ilk boyanmış haliydi. yıkandıkça dahada açıldı aşağıda görebilirsiniz son halini..
Garnier 8/0 kullandım.

 
Geçtiğimiz haftalarda ki yoğun kar yağışından önce kedi evi yapmıştım.
Aslında yapımı çok kolay kutuyu önce su geçirmeyen muşamba sonrada poşetle kaplayıp koli bandıyla iyice bantladım. Daha sonra kutunun içine kalın bir gazete kağıdı yerleştirdim. Siz isterseniz kullanmadığınız yünlü bir atkı koyabilirsiniz.
Birde havalı olsun diye minik bir kartondan tente yaptım su girmesin diye:)
Dışarı kapının önüne koyduğum an tosun bir kedi gelip evi sahiplendi o kadar mutlu oldum ki..
O kar fırtınada hiç dışarı çıkmadı içinden..
 
 

Çok değerli bir hediye&çok değerli bir çiçek&Çok değerli bir insanla yemek ve Çok özel bir gün
 


Son zamanlarda alışveriş hevesimi kaybettim. Sanki herşey aynı geliyor bana zevk vermiyor birşeyler almak..
Ama bu tarz klasik şeyleri görünce kaçırmıyorum


Sevgili Desa'nın hediyesi bu şirin bilekliği hemen taktım ve çok beğendim. Bloggerlara çıkarsızca önem verip onları değerli gören markaları sonuna kadar destekliyorum..


Diktiğim şeyleri eğer bir kere bile olsa giyip dışarı çıkıyorsam o tamamdır benim için..
Mutlaka birdaha giyerim onu..
Bazı diktiğim şeyler ise bekleyip hiç giymeden ihtiyacı olan birilerine veriliyor.
Bu parkayı onlardan biri yapmamak için ilk defa giyerek açılışını yaptım.
Hatta bu fotoğraflardan sonra 3 4 kez daha giyindim..


Yılbaşı zamanı kliniğe gelen bu tatlı miniği alıp eve getirdim. Aslında hiç yapmazdım böyle şeyler ama Ares'in evde başka canlıyla nasıl yaşadığını görmek önemliydi benim için.
Maya önce Ares abisinden korktu ama sonra bu şekilde epey vakit geçirdiler.
Tabi lütfen şunu belirtmeme izin verin: Bu oynayışları sabah 06:30'da(!) gerçekleşiyordu. 
Videolarını yakın bir zamanda yüklemeyi düşünüyorum


Yılbaşından sonraki hafta annem ufak çaplı bir operasyon geçirdi.
Bu dönemde keyfimin olmadığını bilen sevgilimin hediyesi kumaşlarım.


9 ocak benim oğluşumun doğum günüydü. Hep hayalimizdi bütün tavuğu hiç parçalamadan haşlayıp üstüne mum dikip mama kabına koyucaktık ama hastane zamanlarımıza denk geldiği için olmadı artık seneye:(


Saç rengimin üzerinden16 gün geçmiş ve 16 yıkama sonrası rengi işte böyle oldu..
 

 veee en güzel beni en çok etkileyen fotoğraf bu..
Benim 1.sınıf karnem. Yıllar geçtikçe ilk okul zamanlar ne tatlı geliyor insana değil mi?
 
 İnstagramdan beni takip etmek isteyenler için kullanıcı ; CansuAslan_

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Saclarin harika caniiiiim *.*

ChunLi Beauty dedi ki...

:) Keyifle okudum!! İlk önce Annene tekrar gecmiş olsun diyim.. Aresin ıslak burnundan öperek doğumgününü kutluyorum :D Ve son olarak Saç rengin çok güzel olmuşşş!!

Selma's world dedi ki...

kedi evi harika fikir. Ares'e mutlu yıllar :)
annene geçmiş olsun cnm.

arch.fikriye dedi ki...

cansucum yayınını severek okudum.moralim bozuk olmasına rağmen bir gülümse oldu yüzümde.saç rengin çok yakışmış.zaten yüz hatların çok güzel her renk yakışır diye düşünüyorum.bıcırıklarda tam seyirlik.emin ol diktiklerin aldıklarına 5 basar.diktiklerine bayılıyorum.boşa para harcama.keyifli günler diliyorum.

Didem dedi ki...

aynı okul mezunuyuz:) 93 mezunu olmalıyım sanırım ben.

Sweetmona dedi ki...

lovely instagram!
http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/01/crazybrown.html

 
©desing by Cansu ASLAN