30.01.2013

Lovely Shoes Siparişim


Lovelyshoes Çin'de -eminim hepinizin duyduğu ama almaya cesaret edemediği- bir Ayakkabı/Çanta sitesi.
Ben uzun zamandır sipariş vermeyi bekliyordum.
Acaba kaliteli olur mu? numara konusunda sıkıntı yaşar mıyım? gibi sorulardan yorulup sonunda 12 ocak'ta istediğim kürklü botu sipariş ettim.
Normalde 37.5 giyen biriyim.
Babetlerde 37, Çizme bot gibi kapalı ayakkabılardaysa herzaman 38 alıyorum.
Size tavsiyem eğer kapalı ayakkabı alıyorsanız yarım numara büyük alırsanız çorap vb şeyler giydiğinizde ayaklarınızı sıkıp vurmaz. 


China size diye geçen numara Avrupa standartlarına +1 ekleyeceğiniz bir numara..
Ben Türkiyede ki ayakkabılarda 38 giyiyorken ordan 39 istedim.
Oranın 39'u Türkiyede ki 38'e eşdeğer.. 

Shipping yani kargo konusunda çok fazla soru aldım. Hemen onuda açıklamak istiyorum.
Sitede aldığınız ayakabının kilosuna göre kargo ücretlendiriliyor.
Zaten üye olursanız kolaylıkla sepetinizde ki ürünlerin kargosunu hesaplayabilirsiniz.
Ama size şöyle bir kolaylık sağlayayım.
Pratik olarak aldığınız ürün fiyatı kadar kargo ödüyorsunuz bu şekilde hesaplayabilirsiniz.
Örneğin 15$'lik ayakkabı için yaklaşık 15$ kargo ödüyorsunuz. 
Ayakkabının size kargo dahil toplam tutarı 30$ yani 50-60TL gibi bişey oluyor.


Nekadar zamanda gelir? Ayın 12sinde ödemesini yaptığım siparişim 16'sı gibi kargolandı. Takip numarasını mail olarak gönderdikleri için nerede olduğunu PTT'den takip edebiliyorsunuz.
Ayın 27'sinde istanbul sınırları içine girdi ve 28'inde elime ulaştı.

Aslında bu benim 2. lovelyshoes ayakkabım. Yalnız onu kendi sitesinden değil bi blog satışından almıştım.


Nasıl buldunuz ayakkabımı yorumlarınızı bekliyorum :)



Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Nerwen dedi ki...

güle güle kullan yeni ayakkabılarını :) ben de bi gün cesaret edip alıcam umarım şu sitelerden yaa içim gidiyo binlerce çeşidi görünce ^^

cemre dedi ki...

güle güle kullan canım bende bi ayakkabı beğendim almak istiyorum ama alamadım gitti:((

 
©desing by Cansu ASLAN