1 Ocak 2013 Salı

Missha bb cream

İlk defa Missha'yı çılgınlar gibi yurtdışından kozmetik alışerişi yaptığım zamanlarda duymuş ama hiç kullanmaya fırsatım olmamıştı.
Sonra yurtdışı alışverişi yasaklandı ve Missha birkaç ay sonra Türkiye'de satışa başladı.  :)
Geçtiğimiz haftalarda ilk siparişimi verip Concealer ve BB cream signature real complete sipariş ettim.
Aslında ben vitta matte almayı düşünüyordum fakat Zuhal'in önerileri doğrultusunda signature real complete aldım. Çok memnun kaldım..


2 farklı boyu var. 

45ml  95TL
20ml 39TL
Ben ilk defa kullanacağım için 20ml'sinde karar kıldım. Yazılanlara göre bu küçücük görülen tüp 1.5 ay yetiyormuş.. yaklaşık 10 gündür kulanıyorum gerçekten küçücük bir damlası bile epey etkili..


Ben açık buğday tenli olduğum için 21 numara olanı kullanıyorum. daha koyu ciltler için no 23'ü öneririm
ilk defa bb krem kullanacak olanlara tavsiye ederim. Yalnız bunun fondöten olarak değil renkli nemlendirici gibi cilt tonunu dengelemeye yaradığını unutmayın.

Bu arada makyaj bloglarının zorluğunu birkez daha anladım. Şu yukarıda ki 2 düzgün fotoğrafı bile çekmek için en az 20 tane fotoğraf çekmişimdir. Allah kolaylık versin :(

Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Orda 95 tl mi yazıyor? krem mi ne o. 95 mi diyor orda ? hmm

 
©desing by Cansu ASLAN