11.01.2013

Neler Yapıyorum?

 
Son zamanlarda epey boşladım blogumu biliyorum.
Bu süre içinde ruh hastası insanlarla uğraşmak beni blogdan,twitterdan ve instagramdan soğuttu desem yeridir.
Siz siz olun işe girerken manyak yada şizofrenik bir patronunuz olduğunu anladığınız anda direkt istifa edin çıkın.
Ben 20. günümün sonunda öyle yaptım.
İlk iş görüşmesinde maaş ve ortamdan memnun kalmadığım halde "kendimi geliştiririm" düşüncesiyle işi kabul ettim ve başladım.
Mesleğimi sevdiğim ve üniversiteden arkadaşımla yanyana çalıştığım için ilk başlarda gayet keyifliydik..
Derken patronumuz olan kadın bize yapmadığımız şeyleri yapmışız gibi birbirimize düşürmeye çalıştı.
Eve gittiğimizde her akşam saaterce telefonda konuşan biz değilmişiz gibi beni ona, onu bana kötüleyerek iftiralar attı..
Şimdi siz bunları okurken çok işin içine giremiyorsunuz ama biz kahkahalarla her akşam telefonda bunları konuşur olduk.
"-Cansu sen şunu çok güzel yaptın bak arkadaşın x hiç yapamadı"
"- yaa Cansuya şunu güzel yaptın dedim bana geldi sarıldı (!) ve evet x hiç bişe yapamıyo onu çıkar işten dedi" gibi milyonlarca dialog oldu :)
tabi biz arkadaşımla artık okadar herşeyi paylaşır olduk ki bunun bizi rahatsız etmesi gerekirken biz kahkahalarla dalga geçtik.
Ama artık yeter dedik ve dün ikimizde aynı anda istifamızı verdik{hemde telefonla} ve işten çıktık..
psikolojik sorunları olduğu raporla kanıtlanmış bir insanın yanında çalışma serüvenimde böylelikle kapanmış oldu.

Belkide dün istifa etmesem bugün hepinizin bildiği bir firmada işe başlamış olmayacaktım..
Herşey kısmet meselesi..
Kötüyü yaşamadan iyisine şükretmeyi böyle öğrenicem sanırım..

Gerçi daha paramı almadım o kadından ay sonu gideceğim bakalım o sırada neler olacak yazarım mutlaka:)


**Bu yazıyı bitirdiğim an çok sevdiğim bir yakınımızın ölüm haberini aldım. Bugün benim günüm diye düşünürken bu acıyla çok ağladım. Allah mekanını cennet etsin Mehmet dede..


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Melislicious dedi ki...

çok tanıdık geldi bu durum bana:))) ben de hep kendimi geliştiririm diye düşünerek girdiğim ama içime sinmeyen yerlerden istifa ederek ayrıldım. Yeni başladığın yer daha hayırlı iyi olur umarım. Başın sağolsun buarada

D.S. dedi ki...

ooovv aynı fılmlerdeki gibi cansu ucuz kurtulmuşun :)

Burcu Parlak Kaya dedi ki...

hayrınmı şer yoksa şerrin mi hayır getireceği bilinmez. başın sağolsun bu arada.

Elidaa dedi ki...

Ayy çok fenaymış o cadı kadın ..insanı işten soğutur valla :) İyi olmuş istifa ettiğiniz o işin boyutunu dahada büyütürdü ilerleyen zamanlarda ....Bu arada başın sağolsun Allah sabır versin :(

 
©desing by Cansu ASLAN