13.02.2013

İnstagram günlüğü


Kasvetli havalardan uzaklaşıp bol güneşli havalara merhaba demek istiyorum artık..

"Saçlarımı kestirsem mi?" düşüncesi son zamanlarda epey kafamı kurcalıyor.


geçtiğimiz haftalarda verdiğim siparişler tek tek gelmeye başladı.. 
Özellikle dantelli mini elbiseyi çok sevdim..


Çim adamım büyüdü kocaman saçları oldu:)


İşyerimde ilk maaş baklavası.
Allah herkesin kazancını bol rızkını daim etsin inşallah!


Şu sıralar favori aksesuarım..


Hayatımda yediğim en güzel kurabiye başlığıyla paylaştığım bu kurabiyeler epey ilgi gördü..
Mutlaka denemelisiniz. İnanılmaz Lezzetliler..



Ve son zamanlarda beni bloglardan soğutan ve rahatsız eden birşeyden bahsetmek istiyorum.
Bildiğiniz gibi son birkaç aydır pek sık yazı paylaşmıyorum.
Gördüğüm ve duyduğum bazı sözde blog yazarlarının yaptığı iğrençlikler beni fazlasıyla rahatsız ediyor. bu nedenle benimde yazmak pek içimden gelmiyor..
Neden? Konu ne? burda konuyu uzatıp sizlerin de keyfini kaçırmak istemiyorum.


Twitlerim yeteri kadar özetliyor olayı.
İnsanlar hırs ve cahilliklerinden kendini kaybetmiş. 
Evet şimdilik bana bi zararları yok ama yakın gördüğüm bir çok blog arkadaşlarıma zararları var. (ve oldu)
Allah yollarını açık etsin.
Umarım hakettiklerini bulurlar.
Yazık...


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

cecilia dedi ki...

o kadar haklısınki cansucum ben bloğumu açarken tamamen kendim için açmıştım, günlük gibi yaşadığım olayları paylaşıyordum hem anı olsun diye hemde izleyicilerime tavsiye olsun diye, zaman zaman reklam teklifleri geldi kabul edip uğraşmadım hiç, ama ürün tanıtımlarından bazen benimde midem bulanıyo artık, kişinin bloğu sırf ürün tanıtımı, şurda şu var, şu siteden alabilirsiniz bu da linki, tamam anlatırsın paylaşırsın tabi memnun kaldığını ama dozunda herşey, biz anlamıyormuyuz onun sana bedavaya geldiğini ve seninde bu yüzden reklam yaptığını...

Beyaz Büyü dedi ki...

markalar bir kaç promosyon ürün yollayarak kendi reklamlarını kolayca yaptırabiliyorlar. hal artık böyle olunca kendi istediğini paylaşmak, içinden geldiği gibi olmak bloggerlar için aranır bir özellik oldu. eskiden her yeni gelen izleyici bir arkadaş bir komşuydu şimdi ise her yeni gelen bir "follower" bir "fan"..

GulsahElpe dedi ki...

Kolyene bayıldım :) h&m den mi almıştın?buarada bahsettiğin blogger'lar gerçekten kafayı yemiş..bu kadar da ezik olunmaz ki ama..karakter kişilik yerlerde resmen :)

Meltem dedi ki...

kurabiyeleri denedim harikaaaa oldular ya ilk defa alabildiği kadar un olayını tam yaptım süper oldular ailecek bayıldık erkek arkadaşım da bayıldı çok sağool:) bu ara canını sıkma insan dönem dönem bıkkınlık yaşıyor her şey batıyor insana ama geçer canını sıkmamaya çalış dikkatini başka şeylere ver olumlu düşün hep böyle güler yüzle devam et inşallah canım seviyoruz seni

 
©desing by Cansu ASLAN