25 Şubat 2013 Pazartesi

İnstagram


Sürprizleri herzaman sevmişimdir. Hele de hiç beklemiyorken..


Değerli ve bir okadar özel sevgililer günü hediyem.. 


Haftasonu keyfini doya doya çıkardım. 
Cumartesi bol kalorili Pazar günü ise bol alışverişli geçti benim için

 

2. defa Romantik Komedi 2 Filmini izledim:)
Sevdim, bayıldım çok güldüm...


Yazıma son olarak bu fotoğrafla veda ediyorum:)
Biraz hainlik olduğunun farkındayım. :))
Mutlu Haftalar..
 

 İnstagram & Twitter : CansuAslan_

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

Lifetoastylized dedi ki...

Bu post pazartesi diyete başlamış ben için pek bir zararlı oldu kendimi mutfakta buldum :) İyi haftalar !

Zuhal Varol dedi ki...

Mutlu olmayı hakediyorsun değerini bilsinler güzel kızların:)

Eda GENÇALP dedi ki...

son fotoğraf beni bitirdi =( afiyet olsun o zaman =)


http://eddamy.blogspot.com/

Bir Dilek dedi ki...

çok güzel hediye :))

Necla Şölen dedi ki...

milföy pastaya bayılırım afiyet olsun canım:=) hediyeni de güle güle kullan. Sevgilerle...

 
©desing by Cansu ASLAN