12.03.2013

*****

 Uzun bir sessizlik döneminden sonra herkese merhaba.
Benim için en değerli olan çoçukluğumun kahramanı DEDEM'i kaybetmenin acısıyla blogla pek ilgilenemedim.
Çok ani şekilde bizden ayrılışının tam 8.günü bugün.
4 MART 18:47'de o çalan telefonla öğrendiğim bu haberi çok zor atlattım.
"Hep güçlü olun, mesleğinizi hep ilerletin, hiç kimseye bağımlı kalmayın" diye bizleri büyüten Asker DEDEM artık yok.
 Aslından bu benim 3. kaybım. Tam bugün 14.yılı dolan Eniştem ondan 7 yıl sonra Anneannem ve şimdide Dedem..
Hepsi sanki içime doğmuş gibi hep huzursuzdum o günlerde..
Daha önce "en son nasıl görürsen öyle hatırlarsın" düşüncesiyle ne eniştemi ne de anneannemi kefenle görmemiştim. Göstermemişlerdi bize..
Ama bu defa dedemin her anında yanındaydım. Keşke Anneannemde de olsaydım. Şimdi çok pişmanım. Hep bir yanım eksik aklıma geldikçe..


Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

başın sağolsun canm:((

Baalköpüqü dedi ki...

Başın sağolsun canım. :( Biliyorum her ölüm zamansızdır ama hayatın kanunu bu birgün sevdiklerimizin yanına bizlerde gideceğimz.

ÖZ MODİSH dedi ki...

Başın sağolsun canım :( Bizlere bıraktıkları en değerli miras söyledikleri nasihatlarıdır.Onları her zaman hatırlamamıza sebep olan....

Sevtap dedi ki...

Başın sağ olsun canım :(

Selma's world dedi ki...

bazen an gelir kelimeler yetersiz kalır. Allah sabır versin cnm.

Venüsün Dünyası dedi ki...

Canımm başınız sağolsun. Allah kalanlara uzun ömür,sağlık versin inşallah. Mekanı cennet olsun. :(

Chic'o'latte dedi ki...

Başın saolsun cnm , çok üzüldüm , Allah Rahmet Eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.

nilgün dedi ki...

Başınız sağolsun!

 
©desing by Cansu ASLAN