13.03.2013

Purederm 3D Snail Mask


Geçtiğimiz haftasonu Gratis indiriminden bu maskeyi alıp deneme fırsatım oldu. 
Aslında Nivea dışında bir maske kullanmamıştım daha önce. -Gerçi ondan da pek memnun kaldığım söylenemez-

Salyangoz özlü olması ilgimi çekti eve gidip hemen denedim.
Çok fazla bakım ürünlerine yer vermiyorum blogumda ama bu maskeyi sevdim..
Maske 2 kısımdan oluşuyor. 
Temizlenmiş cilde üst bölümdeki jeli iyice sürüp sonra alt kısımda ki maskeyi yüzünüze uyguluyosunuz..
25 dakika sonra maskeyi çıkarıp  jelli kısmı iyice yüzünüze yediriyorsunuz..

İlk 5 dakika cildimde yanma oluştu sonra tamamen geçti. okuduğum yorumlara göre bu pek sık rastlanan ve doğal bir durummuş..


Maskeden gerçekten memnun kaldım. Sivilcelerime pek etkisi olmasa bile cildimi inanılmaz nemlendirdi.
fiyatı çok uygun 2TL.
Denemenizi öneririm..


Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

nilgün dedi ki...

bu maskeden aldım ama henüz sıra gelmedi kullanmaya..kullananlar hep olumlu yorum yazmışlar..eve gider gitmez deneyeceğim ben de :)

 
©desing by Cansu ASLAN