8.04.2013

Haftasonu

Bu bloga başlamadan önce blog arkadaşlıklarının bukadar özel olduğunu hiç bilmiyordum.
Yeni yeni insanlarla tanışmak, hiç görmeden sürekli yorumlaşmak bambaşka bir duygu sanki.
Son 4 yılda bir çok bloggerla tanıştım hatta bir çoğuyla yemek bile yedim ama herşeye rağmen kanının ısındığı birkaç özel insan var ki yeri doldurulmaz..
Bu insanlardan en değerlisi tabiki Zuhal Varol..
Güzellik ve Makyaj bloguna mutlaka bakmalısınız..


Haftasonu Cumartesi akşamı Bahçeşehir Kültür Merkezinde Fettah Can konserindeydik.
Biraz erken gidip dedikodu yapma amacındaydık. Navigasyonumuzun biraz şaşması ve bizim yollarda kaybolmamızdan sonra bir anda kendimizi Gölet'in orda bulduk. Belki de navigasyonla gelsek bukadar rahat bulamazdık:)


Konser öncesi kahvelerimizle dedikodu keyfi yaptıktan sonra salona geçtik.
Burdan sonrasını hatırlamıyorum. Okadar bağırmışız ki seslerimiz kısılmıştı.


Konser bittikten sonra park sorunu yaşadığımız için arabayı bekleyene kadar acıkan karnımızı doyurmaya karar verdik.

Şöföre(bkz: ben!) nispet yaparcasına kızlar Blush içerken ben bol hardallı patates kızartmamı yedim:(
Pek adaletli olmadı ama alkol almamak bana iyi geldi..
Geceden fotoğraflar biraz karanlık..


Kısacası çoook eğlenceli bir cumartesi geçirdik.
Önümüzde ki haftalarda pijama partisi yapıcaz fotoğrafları paylaşırım. :)
 

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

Güzel arkadaşlıkların kurulması cidden çok hoş...Fotoğraflara da yansımış bu güzellik...Sevgiler

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

Cansu çok güzelsin maşallah
Dostulugunuz daim olsun

Zuhal Varol dedi ki...

Bitanemm şimdi denk geldi ve okudum yazıyı..Sen nasıl sevgi yumağı bir insansın ya ne kadar sanslıyım ben böyle...Allah yüzümüzü hep güldürsün sevdiklerimizle beraber 20 yıl sonra bile beraber olalım inş.Seni seviyorum.

Sammie dedi ki...

very cute pictures :)

sinem dedi ki...

eski moda kıyafetler daha güzel :)

 
©desing by Cansu ASLAN