26 Nisan 2013 Cuma

hello!

Ne kadar uzun olmuş yazmayalı..
İnstagram bağımlısı olduktan sonra blogu ikinci plana atmış olmam malesef doğru :(
Blog işi zor,emek ve zaman istiyor bu nedenle de  kısa yazılarla o anı anlatan fotoğraf paylaşmak daha kolay oluyor. 

Evet çok uzun zamandır hiç dikiş makinemi kullanmadım. Kalıp çıkarmak için aldığım tüm malzemeler açılmadan kutusunda duruyoır. Kumaşlarım eskisi kadar çekici gelmiyor artık..
Bu hissin geçiçi mi yoksa kalıcı mı olduğunu henüz anlamadım. 
Sanırım dikişten uzakken blogdan da uzak olmak biraz dinlendiriyor

Bu süre içinde epey dinleniyor gözüksem de aslında çok yoruluyorum.
En son diyet yaptığımı paylaşmıştım. Son 1 haftadır buna pek uymasam da 48,3kg'dayım şuanda..

Keyifsiz miyim?
İkizler burcu olmanın en güzel yanı bu sanırım. 1 saat keyifsizken diğer saat neden keyifsiz olduğunu unutup hayata en baştan gülerek başlıyor olabilmek..

Yazı çok özledim.
Hatta geçtiğimiz Cumartesi itibariyle pastel renkli pantolonlara geçiş yaptım. Dün gece ilk defa babet giyindim ve üşümedim..
Kısaca benim için yaz gelmiştir artık.. 

Parfümümü değiştirdim.
Bazen çiçek bazen şekerli kokuyla güne devam ediyorum..

Deli gibi dondurma yiyorum mesela..
Bedava çıktıkça daha çok yiyorum.. Daha çok... Hep daha çok :)

En son nezaman bukadar uzun yazı yazdığımı hatırlamıyorum..
Konuşcak, Anlatacak çok şeyim varmış..

Tam olarak geldim mi? bilmiyorum..

Şimdilik Dün gece ki maçtan bikaç fotoğraf var..




İnstagramdan takip etmek isteyenler CansuAslan_ kullanıcı adım
Facebook & Twitter adreslerimin linkleri yukarıda mevcut.


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok yakışmış çubuklu :)!

SED dedi ki...

Cansucum enerjini topla ve dön.. :) İnan ben de şuan yazamıyorum bloga. Ve içimde bir eksiklik var.. Bence yazmak herkese iyi geliyor, sana da bana da iyi gelecek. ben bi foto makinesi alayım da =))

forman çok yakışmışşş, ben yaptırmak istiyoruuum! :)

Sevgiler.

кια dedi ki...

Great pictures :) You are really really pretty :)

 
©desing by Cansu ASLAN