1 Nisan 2013 Pazartesi

Rejim Günlüğüm

 Son 20 gündür -instagramdan takip edenler bilir- rejim yapıyorum.
Gıda sektöründe çalıştığım için malesef günün 6 öğünü yemek yiyorum. 
Hal böyle olunca hayatımda hiç görmediğim kiloya ulaştım.

 

Hedefim 1 ayda 51.2'den 46.6'ya inip normal kiloma dönmekti.
İlk hafta Salata&Çorba ve Bol yoğurt dışında pek bişey yemedim.


İkinci hafta salatalarıma gün aşırı tavuk ekledim. ve bu şekilde 2.1 kg vererek 49.0'a kadar indim.
49.0 kg'a kadar herşey normaldi amaaaa ne olduysa ondan sonra oldu.
Mantı,makarna,pilav,waffle,çikolata,negro... her ne bulduysam deli gibi yedim.
Canım istediğinden değil sadece oburluğumdan..



Son 10 gün boyunca böyle yemeye devam ettiğim için prograıma göre dün 48.5 olmam gerekirken ben 49.1'dim.
Bu biraz beni kötü etkiledi ama bu haftaya daha hırslı başlamamı sağladığı doğru.


Haftaya Pazartesi 48.5kg olduğumda daha neşeli bir post hazırlama ümidiyle :)

 

Sağlıklı Haftalar..
 
Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Büjjosphére dedi ki...

Şuan yaklaşık olarak aynı durumdayız. Ben de üniversiteden mezun olup işe girdikten sonra 47 kilodan 51 kiloya çıktım. Aslında sadece fazla 4 kilo diyince az gibi geliyo ama zayıf olduğum için herkesten önce ben farkediyorum. Ben de vermeye çalışıyorum o 4 kiloyu ama mehter takımı gibi 1 ver 2 al, 2 ver 1 al şeklinde gidiyorum. Şimdi yazdıklarını okuyunca bana da bir şevk geldi teşekkürler :)) İnşallah istediğimiz kiloya sağlıklı şekilde ineriz :)

Necla Şölen dedi ki...

Ahh ahhh, geçen hafta sıkı diyetteydim, İstanbul'a gidince canım ne çektiyse yedim.Şimdi ise geçen haftanın başındaki kiloma geri döndüm:(

Aysun dedi ki...

bende bugün diyete başladım. Benim sayılar tabi biraz daha fazla ve hedefim 55 kilo :)

Bakalım haftaya pazartesi ne değişiklikler olacak :)

fazi dedi ki...

bugun ben de diyete başladım bakalım. :) kolay gelsin

Nilgün METE dedi ki...

Ben kortizonlu ilaç yüzünden tam 11 kilo aldım. Yemek yemeyi çok seviyorum ama biraz dizginlemem lazım kendimi spora gidiyordum iş çıkışı ama yorgunluktan ve daha çok arkadaşlarımla görüşmekten mutlu olduğumdan onu da boşladım. Çok takmıyorum diyebilirim. Ama seni takipteyim. Mutlu oldum, bi kez daha hadi be Nilgün eski 55 kilo haline dön daha mutlu olucaksın dedim içimden. Takipteyim:))

STYLE M dedi ki...

cansu ins hemencecik inersin diledigin kiloya.herkes ayni dertte yaz geliyor .bende dort kilo kaldi.bende bugun yine dikkate basladim.kolay gelsin tstlim

Melislicious dedi ki...

ben de gıda sektöründeyim hatta mesleğim bu, her gün tadım yapmam, gelen ürünleri kontrol etmem gerektiği için yemek yemek işimin parçası:)))
bu arada fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla ve kilondan da anladığım kadarıyla zaten zayıfsın ve fitsin cnm, ben de mutlu başla haftaya:)))
sevgiler

WebSeyyahi dedi ki...

Thank you, very nice :)

 
©desing by Cansu ASLAN