10 Eylül 2013 Salı

Böö!


En son nezaman yazdığıma bakılırsa epey uzak kalmışım sizden..
İnstagram kullanmaya başladığımdan beri itiraf ediyorum blog yazmak pek çekici gelmemeye başladı.
neler yapıyosun? nerelerdesin? diye sorarsanız aslında pek uzak değilim sizden..
Pek bişey değişmedi hayatımda.
Sadece eskisi gibi -hatta hiç- dikiş dikemiyorum.
 Zaman bulamıyor değilim sadece içimden gelmiyor..

 



Bu süre içinde bol bol gezdim..





Yorucu bir senenin sonunda güzel bi tatil yaptım.. 
Kafamı oyalayan hertürlü şeyden kaçtım. 
Bol bol vine paylaşımları izledim. 
İnstagramdan 1 saniye bile olsa ayrılmadım
Kısacası telefonumla geçirdiğim güzel bir tatil oldu :)



Aslında tatile bukadar ihtiyacımın olmasının birçok sebebi vardı..Hele benim için bitmek bilmeyen, herşeyin ters gittiği, hayatımda keşkelerle dolu bir Ağustos ayı nihayet bitti ve ben kendime geldim.
 Bu süreyi tabiki dostlarımla atlattım..

Benim  için çok değerlisin canım meleğim. 
Ve inşallah bir Ömür hep yanyana oluruz.. 

  -------

Beni takip etmek isterseniz İnstagram : CansuAslan_ kullanıcı adıyla bulabilirsiniz.
İnstagramı olmayan takipçilerim ise Twitter ve Facebook üzerinden paylaştığım fotoğraflara ulaşabilirler..


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

individuelle dedi ki...

Bööö de sana :) Hosgeldin. Bazen uzak kalmak gerekiyor. Resimler gayet güzel, dinlenmis ve enerjik duruyorsun. Umarim güzel dolu dolu günler yasarsin.

Sayın KARACA dedi ki...

hayatı doyasıya yaşamak gibisi varmı yaa :) muhteşem bir yaz geçirmişsin artık kışın blogun aracılığı ile ilgi bekliyoruz :)

eba design dedi ki...

tatlı gülüşün hep yüzünde olsuunnn...tatlı arkadaşımm benim...benim minnoşta senin gibi güzel gülücükler saçar etrafa inşallah..

Zuhal Varol dedi ki...

Canımın içi.Hep yanındayım bazen çok kızsam da sana,sevgi ağır basıyor kızgınlığım hemen geçiyor:) İyi ki varsın daha sık yaz ama tamam mı...

 
©desing by Cansu ASLAN