11 Eylül 2013 Çarşamba

Diy; Jean pantolondan yırtık şort



Dikişten uzak kalsam da ufak projelerle hala kendimi oyalamayı seviyorum..
Her yaz olduğu gibi var olan ve kullanmadığım pantolonlarımı birer birer şort haline dönüştürüyorum..
Bu sefer daha salaş , daha hareketli ve daha asi bi model yaptım..

Cepleri dıştan gösterecek şekilde kısa bir model istiyorsanız size tavsiyem mutlaka pantolonu kesmeden önce cepleri yukarı kıvırmanız.Emin olun dalgınlıkla cepleri kesip sonra pişman olabiliyorsunuz:)

 
Önce anlatmaya üst kısımdan başlıyorum
Bir çizgi halinde ara ara kesip daha sonra toplu iğneyle beyaz ipleri çıkarıp biraz zımparaladım..Paça kısımları biraz daha el oyalayıcı..
Makasla pantolonu istenilen boyda dümdüz kestikten sonra (çengelli iğne gibi kalın bir iğne kullanmanız çok daha rahat olur. Jean kumaşlar biraz sert olduğu için toplu iğneler yamulabiliyor) iğneyle tek tek o beyaz ipleri çıkardım..
bu kısım sizin zevkinize kalmış.
Ben bu modelde sallanan ipleri biraz fazla sevdiğim için 1 saatlik çalışmayla bu şekli verebildim..



ve sonuç..


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Selma's world dedi ki...

denemeye değer, güzel olmuş cnm.

Max G dedi ki...

Oh! Cool!

http://lefragmentmode.blogspot.fr/

reyhane dedi ki...

Hoş olmuşş

 
©desing by Cansu ASLAN