17.11.2013

Çeyiz Alışverişi - 2

Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi Tupperware tutkuma bir yenisini daha eklemiş bulunmaktayım..
Peynir Dünyası'nın orta boy pembe olanından aldım.

Babyliss 25mm saç maşası uzun zamandır aklımdaydı..
Aslında 32 mm olanında gözüm vardı ama düz saçlı biri olaraktan okadar büyük dalgalar pek uzun ömürlü olmaz diye düşündüm..
Birçok yorum okudum. 25mm sanırım hafif , doğal bukleler konusunda ideal.. 


En tatlısı tabiki de hello kitty baskülüm oldu:)
Çok çok çok severek aldım..


Bir diğer alışverişim tantitoni sitesinden oldu.
Şu sıralar %40 indirimdeler..
En güzelleri silikon kek kalıpları ve rengarenk french press'ler. Mutlaka göz atın derim..
Benim alışverişim;
Cupcake kek fanusu , Cupcake nihale , silikon muffin kalıplarından 3 farklı boy aldım
Bunun dışında Mavi - Pembe french press ve  birkaç tane silikon kek kalıbı aldım..

Sanırım bu gidişle artık pembe üzerine devam edicem :)

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

Aysun dedi ki...

Çeyiz alışverişlerine tam gaz devam eden biri olarak en zorlandığım şey herşeyi aynı renkte seçebilmek.

Bu gerçekten çok zor oluyor. Her girdiğim mağazadan beğendiğim şeyleri alıp çıkıyorum, korkuyorum ki rengarenk şeyler oldular :)

Ama sen pembe konusunda istikrarlı gidiyor görünüyorsun :)

Sevgiler;
http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

Seçil Duran dedi ki...

Ben de bir bakayım :)çok güzellermiş :)

Ful Atolye dedi ki...

Hayırlı olsun guzel günlerde kullanırsın umarım:)

j.d. dedi ki...

Hiii ne tatliş şeyler almışsın canım! Güle güle kullan :*

Badem S. dedi ki...

Merhaba,

Tupperware'in peynir kabı aslında kullanışlı gibi görünsede çok yer kaplıyor ve peynir kalıplarının çoğu büyük geldiğinden sığmıyor. Ben aldığıma pişman oldum açıkcası onun yerine Tupperware'in yanlış söylemiyorsam Atlantika serisi var. Onun uzun dikdörtgeni çok daha iyi.

Ayrıca tantitoni'nin küçük kek kalıplarında tırtıkların arasına mutlaka kek vs.. giriyor ve çıkartmak için tırnaklarınla kazıman gerekiyor. Ben kullanamadığımdan ikea'da bütün kalıp aldım.

İyi günlerde kullan...


fashionbarb dedi ki...

Merhaba,

Blogunuzu çok sevdim :) Çok renkli olmuş postlarınız. Benim de özellikle son postum evlilik öncesinde ilginizi çekebilir.

Sizi zevkle takibe alıyorum. Sizi de beklerim ve takip etmenizden çook mutlu olurum.

www.fashionbarb.com

 
©desing by Cansu ASLAN