1.11.2013

Tupperware siparişlerim


Son zamanlarda ufak tefek detaylarla, gelecekte ki çeyiz alışverişim için birşeyler almaya başlamış bulunmaktayım :)
Bunlardan ilki tabi ki tupperware oldu. Bağımlılık yaratıyor dediklerinde inanmam gerekiyormuş.
Her evde olması gereken takımlardan başlamak istiyordum ama Hello kitty sevdam yüzünden dayanamadım:)



Hello kitty miks set ve kurabiye kalıpları ilk siparişim oldu..
Katalog fiyatı: 32,50 TL




Süper Şef konusunda kararsızdım. Mutfak robotunun yanında çok gereksiz gibi gelmişti başlarda.
Daha sonrasında teyzemde kullanma imkanım olunca tamam dedim. Kesinlikle alıyorum.
Ve pembiş olanını hemen aldım:)
Gerçekten çok çok kolaylık sağlıyor. Tavsiye ederim.
Katalog fiyatı indirimli haliyle 75TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam


Hünerli kuleler aslında pek gerekli değil ama videosunu izlediğinizde hele de benim gibi tatlı aşığı biriyseniz mutlaka gözünüz kalır. :)
 Katalog fiyatı: 25-30 TL arası değişiyor..

Oval Set: Sanırım en temel ihtiyaç bu..
5'li set halinde satılıyor. 
Hava su geçirmez ve böcek tutmaz özelliği bakliyat saklama konusunda çok iyi bir etki sağlıyor.
Mutfak malzemelerimin çoğu gibi buda pembe oldu:)
Fiyat: 110TL

Biraz pahalı aslında evet ama gerçekten sağlıklı olması bu paraya değer diye düşünüyorum..
Daha almak istediğim bi çok şey var ama hepsini yavaş yavaş tamamlıyorum.. :)
Onları aldığımda paylaşacağım..


Öpüldünüzzzz 

Hiç yorum yok:

 
©desing by Cansu ASLAN