11 Aralık 2013 Çarşamba

Çeyiz Alışverişi - 3

Çeyiz alışverişinde bütçemi çok zorlamamak adına ağır kalem ürünleri yavaş yavaş almaya başladım..
Yemek takımı konusunda aslında BERNARDO'yu düşünüyordum ama modeller beni pek tatmin etmedi..


KARACA'nın vitrininde bu modeli gördüğüm anda bayıldım..  
 Sadeliği ön planda tuttuğum için işlemeli/desenli modellere hiç bakmadım. İncecik gümüş şeritleri olan beyaz altın serisini seçtim.
Bunlarla özel olarak taşlı gümüş suplalar kullanacağım..
Aslında BERNARDO'da da aynı model vardı ama fiyatı KARACA'dan 200 TL daha fazlaydı ve kampanyası yoktu.

 
KARACA'da yanında istediğiniz yemek takımını da hediye ediyorlardı..
Aslında çatal bıçak konusunda daha katı görüşlüyümdür. Kolay kolay beğenmem ama nedense elime aldığım anda bu takıma vuruldum.
Tutuşu, tasarımı gerçekten çok hoşuma gitti.
Üstüne tasarım ödülü aldığını öğrendiğimde "tamamdır" dedim..

Bu arada eklemek istiyorum KARACA'da aldığınız ürünler 5 yıl boyunca garantili oluyor.
Yani herhangi bir parçasını kırdığınızda, kırık parçayı getirip ücretsiz olarak yenisiyle değiştiriyorsunuz..
 Böylece takımınız 5 yıl boyunca hiçbir zarar görmeden eksiksiz korunmuş oluyor..



Yemek takımını aynı zamanda kahvaltı takımı olarak kullanabileceğim için extra misafir kahvaltı takımı almaya ihtiyaç duymadım.

Bu takımın yanında çatal bıçak takımı hediye olduğu için alışverişim çok kârlı oldu.. 
Hepsine toplam 1.500 TL gibi bir ödeme yaptım. 



Sonraki durağım ESSE oldu.
Esse'nin yılbaşı indirimi kampanyasıyla 149 TL'ye indirdiği 5 parçalık Kırmızı seramik seti aldım.

Çelik tencere - Düdüklü tencere işini en sona bıraktım.
Onları mutfak elektronik kısmında almayı düşünüyorum..
Tabi beni en zorlayacak aşama elektronik kısmı..
Kenwood DeLongi serisi ürünleri almayı düşünüyorum fakat diğer markaları da araştırma halindeyim..
 Bunun dışında Tefal actifry alma konusuda kararsızdım, okuduğum yorumlarla sanırım almaktan vazgeçtim.

Bu hafta sonu ev tekstili ürünlerini biraz araştıracağım..
Yılbaşı indirimi başlamışken biraz yararlanmakta fayda var :)


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Hatoş dedi ki...

çok şık bir yemek takımı güzel sofralarında mutlu mutlu kullan actfryi bende sevemedim vede başka birfritöz aldım :) yeni postlarını merakla bekliyorum sevgiler :)

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

hayırlı olsun :) aldıklarını iyi günlerde kullan ağzınızın tadı hiç kaçmasın inş.

pembe pamuk dedi ki...

hepsi çok güzel...

 
©desing by Cansu ASLAN