27 Nisan 2014 Pazar

Diy; DiapperCake & Bez Pasta

 Yakınlarınızdan biri eğer hamileyse ve ona çok eğlenceli bir hediye vermek niyetindeyseniz muhteşem bir "kendin yap" projesiyle sizi tanıştırmama izin verin..


Bebek bezi pastası..


Ben hayatımda ilk defa bebek bezi almış bir insan olaraktan gerçekten iyi seçim yapmışım.
Minik prensesime Huggies'in Kızlar İçin olan bebek bezinden aldım. 
Paket 54'lüydü. (midi boy-3 numara olanından)
1 paket bebek beziyle fotoğraftaki boyutta bir pasta çıkardım.

 
Geri kalan malzemeler ise
1 adet yuvarlak tepsi
Tepsinin ortasına silikonla dik olarak yapıştırdığım Mutfak için kullanılan rulo peçetelerin orta kartonu
 En üstüne yerleştirmek için peluş oyuncak
ve biberon-emzik-mama önlüğü- diş kaşıma aparatlar ve istediğiniz tüm aksesuarlar..
En son olarak; İp-Kurdele ve tül kumaş

 

Yapım aşamasını daha rahat anlamanız açısından videoyla paylaşıyorum.
Ben farklılaştırdığım detayları fotoğraflarla görsel olarak belirttim.

 ve ta ta!
Harika bir pasta olduuu :)




 Eee görüşleriniz?

Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

tuğçe yamaç dedi ki...

e super. ben de yapayım bundan bi arkadasın kızı olcak. umarım malzemeleri bulurum. :))

meryem dedi ki...

harika olmuş.. ellerine sağlık . yeni bebeğim oldu benim de gelen en güzel hediyedir bu pastalar tecrübeyle sabit :)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

nekadar basarılı ve hos *-*

 
©desing by Cansu ASLAN