8 Mayıs 2014 Perşembe

Çeyiz Alışverişi - 4

Herkese merhabaa
Nişan fotoğraflarımız henüz tamamlanmadığı için detayları veremiyorum bende bu süre içinde son zamanlarda ki çeyiz alışverişlerimden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle elektronik ev aletleri kısmını düğüne yakın zamanda almak istiyorum. 1 yıldan fazla bir süre olduğu için garanti belgesi süresini boşuna harcama taraftarı değillim.. 

Genellikle Mutfak ürünleri alıyorum.



 Tezgah üstü set için hoşuma giden bu takımı aldım.. 

Tabiki her çeyizde olması gereken demirbaş ürün Nicer Dicer Plus :)
Gerçekten inanılmaz rahatlık..

Kek kalıbı için bu üçlü kelepçeli modelden, kare ve kalpli olanın dışında 3'ü de yuvarlak olan bir takım daha vardı. Ben yuvarlak kek kalıplarını kullanışsız bulduğumdan bunu tercih ettim.


Tabi bir de ev tekstili..
Sanırım buzdolabında bile nevresim seti saklayacak kadar manyak bi alışveriş tutkum var..



Özdilek'ten talia modeli..



 Özdilek Ranforce ve Cruz modelleri..

Birkaç tane daha aldım ama henüz elime ulaşmadılar. Desenleri tam aklımda olmadığı için görsellerini daha sonra paylaşıcam..
Bunların dışında alez, yorgan ve pike takımları kısımları var..
onlarla ilgili ayrı bir yazı hazırlicam.
  Son zamanlarda bloglarda ve instagramda inanılmaz bir araştırma içindeyim. Çok yorucu bi dönem ama tartışılamaz derecede keyifli.. 
Tavsiye ettiğiniz yada Kesinlikle alma dediğiniz tüm önerilerinize açığım.

İnsragram hesabım; CansuAslan_

Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Ayşe dedi ki...

Hepside çok güzel
iyi günlerde kullanın :)

darkolivee dedi ki...

Hepsi çok güzel özellikle kelepçeli kek kalıbının 3ü de çok kullanışlı
ilk çıktığında şu Nicer Dicer Plus dan bende almıştım, bikaç kez patates dilimledik, hiç kullanmıyorum şimdi çok parçası var pratik olmuyor pek
gene de sen bilirsin tatlımm

adasehir dedi ki...

Hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle... :)

 
©desing by Cansu ASLAN