21.08.2014

Çeyiz Alışverişi - 6

Herkese Günaydın :)

Bi süredir "blog" ne demek unutmuştum :)

Biraz aradan sonra tekrar çeyiz alışverişleriyle devam etmek sanırım sizin için de benim içinde keyifli olur..

Evlilik için en az 1 yılımız var. Bu yüzden  her gördüğümü almamam lazım diyerek kendime söz verdim.
Moda okadar çabuk değişiyor ki artık 3 ay önce alsam vitrinde el değmeden saklıcam dediğim şeylere 1 TL olsa bile kesinlikle almam diyorum. İkizler burcu olmak berbat bişey..

Onun yerine artık beğendiğim şeylerin parasını bankada biriktiriyorum.
Hem yatırım.. Hem daha keyifli alışveriş için..

Böyle diyorum ama siz bana pek inanmayın!
Tabiki hala saçma sapan şeyleri almaya devam etmeyi tamamen bırakmış değilim..



Mesela Tchibo'da gördüğüm Bonibon değirmeni..
Gerçekten her evde olması gereken bişey diye tepki versem de Annemin bana bakışını unutamıyorum :)
Şaka bi yana, Çeyizinde kocaman Pamuk Şeker makinesi olan biri için bunu almak gayet masum bişey bence..  
Sizce de öyle değil mi?

Şimdi gerçek alışverişlere dönelim..




Çeyiz hazırlığında ki her genç kız sanırım English home / Madamme Coco ikilisiyle aşk yaşar..
Ben daha çok  Tchibo ve Tantitoni ikilisine bağlıyım..

Geçtiğimiz hafta Madamme Coco'nun dillere destan Havlu indiriminden haberiniz vardır sanırım.
3TL'den başlayan birbirinden güzel havlular vardı. 
Ben de epey şey kapmıştım o indirimden.
Aklınızda olsun. Her hafta belli grup ürünler indirimde. Mutlaka kontrol edin..



Genellikle kek kalıplarında Tchibo ve Esse'nin kalıpları daha hoşuma gidiyor. Böyle derin kek kalıplarında yapılan kekler çok daha lezzetli geliyor bana nedense.. 
Derin ve Teflon kaplar pek nadir bulunduğu gibi stokları da minimum oluyo. Satın aldığım gibi hemen stoklarda tükendi.. 

Bir diğer alışveriş; Tantitoni..



 Tantitoni'nin 2 gün önce indirime giren kampanyasi Mini seramik tencere setinde uzun zamandır gözüm vardı. 
Aslında 3'lü tencere setini istemiştim ama kısmet bu tava'lı olanmış. Yanında pembe spatula hediye ettiler..


ve en son tabiki klasikleşmiş Tupperware

Tupperware almak isteyenler gittigidiyor'a bakmalı..
Ben Pembe olan herşeyi yavaş yavaş topluyorum.. Antartika setler, Suluklar, Saklama kapları.......
 ömür boyu garantisi olduğu için pişman olucağımı sanmıyorum.
Düzenli buzdolabı için Tupperware Forever :))

Şimdilik bukadar demeyi çok isterdim ama yakın zamanlarda bir İKEA yazısı hazırlayabilirim dolu dolu.

Çeyiz konusunda "al mutlaka" dedikleriniz varsa bol bol yorum bırakın :)

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de ceyizmdeki bi cok seyi online olarak almistim.
Simdi de evmanyadan alisverise devam ediyorum.
😆

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Hello Cansu :) long time no see..how r you
interesting post btw :)

Hatoş dedi ki...

Aldıkların çok güzeller bayıldım hepsine ayrı ayrı bende sizin gibi ne zamandır aksatıyordum bloğumu ama bi yazıyla geri dönüş yaptım bloğumda birçok çeyizim var fikir için bakmanızı öneririm sevgiler :)

darkolivee dedi ki...

tantitoninideki 3lü tencere setini bende beğendim ama elime almadan emin olmadım
geldi mi siparişin kesin bitmiştir ama

Seda Acikgoz dedi ki...

ben çok online alışveriş seven biri değilimdir. bu yüzden çoğu şeyi gidip kendim aldım nacizane bir tavsiye eminönü kürkçü handaki paşabahçe mağzası hem fiyatları çok uygun hemde aradığın herşeyi orada bulabiliyorsun. ben bir çok malzememi ordan almıştım belki siz de birşeyler bulabilirsiniz :)sevgiler :)

 
©desing by Cansu ASLAN