11 Mart 2015 Çarşamba

Recently - Son zamanlarda


Son zamanlarda aslında epey şey değişti hayatımda..


En başta artık nişanlı değilim ve çok daha huzurlu, mutluyum.. Hersabah şükrederek uyanıyorum. 
Nefes alışlarım,hayallerim, adımlarım hep daha kararlı ve huzur dolu..
Kısacası kendimi gerçekten değerli hissediyorum ve hiç olmadığım kadar mutluyum.
Tabi bu konuda ailem başta olmak üzere arkadaşlarımın,dostlarımın etkisi büyük..
 Bir diğer yandan ise "hamarat(!)" olmak adına mesleğimde doktora yapmak var aklımda.. 
Zorlu bir süreç ama değer mi? onu bilmiyorum.
Resimler haftasonu kuzenimin nişanından. nişandan sonra bi haftalık tatile çıktım.
Doğayla başbaşa ve en sevdiklerimle doyasıya güldüğüm çok güzel bi tatildi..
Tabi sonrası pekte güzel olmadı.. Grip,halsizlik ve durmayan burun alıntısı eşliğinde işe geri döndüm.
 Haftasonuna kadar iyileşebilirsem güzel bir kaç proje var aklımda onları yaptığımda paylaşacağım.
şimdilik ben kaçtım!

 
 
I have a lots of change in my life recently.
First of all im not engaged anymore and im peaceful and happy more than anything. i wake up with big smile and grace every morning.
My breathing,my dreams and my steps so determined now.
In brief im feeling very valuable thanks for that to my parents and my friends..
they are always on my side and support me whatever i do ..
on the other hand i want to complete my PhD on sugery at Veterinary medicine which is very difficult but is it worth? i dont know yet. there is an exam 21 days later and i didnt prepared.. Maybe there is a luck :)
this pics from my cousin's engagement party 2 weeks ago. 
after the party i went on a holiday. which is so funny and amazing experience.
swimming at night while watching stars in a warm pool, had a long walk with nature...
but actually after that not really good than i expected.. 
when i get back to my work, i got a flu and have a stomachache, migraine, blowing nose....
if the symptoms are gone until this weekend, im gonna do a few sewing project on my mind.
 see you now!


Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

j.d. dedi ki...

Cansuuuu! Aylar olmuştu yüzünü görmeyeli, özlemişim ♥

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@jd yerim seniiii! döndüm artık burdayım :)

D.Ö. dedi ki...

Yeniden mi aynı yorumu yazıyorum bilmiyorum ama elbise çok şık. Her gün size daha huzurlu ve güzel anlar ve insanlar getirsin inşallah :)

ka- linka dedi ki...

ayy canim yaa o sureci iyi biliorum. 2-3 ay sonra cok cok daha iyi hissedeceksin. Simdi de iyi gozukuorsun tabiki ama daha da iyi olacagina bahse girerim. :)
bir baska konu ise, nedense fotograflariniza falan baktigimda hep icime sinmeyen adini koyamadigim bir sey vardi ex-enistede. Cok klasik olucak ama daha iyisine layiktin bence. sana daha varlikli daha yakisiklisi lazimdi. Onunda iyi taraflari vardir eminim ama sana hafif kaliyordu sanki. Lutfen bir dahaki sefere citayi biraz daha yuksek tut. Daha az oldu mu kompleks yapar senin yaninda. Seni assagi cekmeye calisir. Benim deneyimlerim bu dogrultudaydi en azindan. Daha yukseklere baktim ve sonunda Allah'a cok sukur iyi bir evlilik yaptim. seninde herkesinde oyle olmasini cok isterim.

ps. bu yorumu yayinlamak zorunda degilsin. sadece hissettiklerimi paylastim. Amacim kimseyi assagilamak yada kucuk dusurmek degil.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@DÖ amin sağolun

@Kalinka yaaa seni yerim ben. yok kuzum yanlış anlamam çünkü aynılarını tüm ailem ve arkadaşlarım da söyledi bana.. artık adımlarım daha net bu sebeple.
Şimdi dönüp 9 yıla baktığımda içimde ne bi sevgi tanesi kaldı nede özlem.. sadece keşkeler var bu sebeple allah karşıma hayırlı insan çıkarsın.

adasehir dedi ki...

Her şerde vardır bir hayır... Bu sözü çok severim. Bundan sonra herşey gönlünce olsun inşallah Cansu...

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@adasehir sağolasın tatlım inşallah

shamanist34 dedi ki...

Seni yeniden görmek güzel hemde bu kadar mutlu :))

 
©desing by Cansu ASLAN