2.04.2015

Saç rengim;


Son zamanlarda çok fazla yorum gelen saç rengimle ilgili uzun bi yazı yazma vakti geldi sanırım.

Dip boya konusunda çok hassas olduğum için 21 günde 1 kendim boyuyorum.
ilk saç boyatmaya 15 yaşımda başladığımı düşünürsek 10 yıllık süre içinde yalnızda 1 yada 2 defa kuaföre boyatmışımdır :)
Bu nedenle kuaförde ki renk skalalarıyla benim uyguladıklarım uyuşmayabilir. Bunu dikkate alın..



Benim yaklaşık 5-6 yıldır taban rengim 7/0- 8/0 tonlarında. Arada 9/0'a da çıktığım oldu bikaçdefa..
Boya olarak tek tercihim Garnier..
2 farklı çeşidi var.
Biri sarı paket natural colors..
Diğeri kırmızı olan color sensetion..
Ben 2 aydır kırmızı olanı -Color Sensation- kullanıyorum ve sarı olana göre renkleri  daha canlı, daha parlak,daha uzun ömürlü buldum. Heryerde bulunmuyor o nedenle bulduğumda çok fazla alıyorum..

Rengim; 8/0 Parlak Güneş Sarısı..
 Taban rengim yıllardır 8 tonlarında olduğu için sadece dip olarak uyguluyorum..
Saçlarıma 1 kutu kullanıyorum ama dip boya için 1 kutu fazla geliyor bu sebeple bazen saçımın tamamını yada bazı tutamlarını kalanla boyuyorum.
Aralarda sarı balyaj gibi görülmesinin sebebi tutam tutam boyamam :)
Yaklaşık 35 dk bekletiyorum.
Sarı karamel bir renk oluyor.. 
Bekletme süreniz ne kadar uzarsa okadar sarı tonlarına dönüyor..
Benim ideal sürem kışın 35 dk yazın daha sarı sevdiğimden dolayı 40 dkyı buluyor..




Acele bi yazı oldu fotoğraflar tam istediğim gibi değil ama umarım tüm sorularınıza yardımcı olabilmişimdir..


Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Admin dedi ki...

Merhaba Cansu Hanım. Blogunuz yeni açılan moda platformumuza eklenmiştir. Yani bir nevi blogunuzun ücretsiz olarak reklamını yapmış olacağız. Bu sayede site trafiğiniz daha da artacaktır. Başarılarınızın devamını dilerim. Sitenizin platformumuzda ki linkine buradan ulaşabilirsiniz>> Modaland

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@admin; Teşekkür ederim

 
©desing by Cansu ASLAN