20 Nisan 2015 Pazartesi

Sewing; Circle Skirt- Kloş Etek

 Havaların ısınmasıyla birlikte yazlık kıyafetlere nihayet geçtim.
Bu kumaş elime geçen hafta dar kalem elbise yapmak için geçmişti aslında ama 5 saatlik uğraştan sonra sinir krizi eşliğinde elbiseyi yırtarak parçalamamla son buldu:)
Bazen kalıba ait parçalar sorunlu çıkınca onunla uğraşmak gerçekten sinir bozucu oluyor. 
Neyse ki bu hafta kumaştan kalan parçalarla 1 saatte bitecek kolay ve temel bişey diktim. 


Herhangi bir kalıp kullanma yok aslında.
Belinizin ölçüsünün uzunluğunda 10 cm eninde kemer olacak şekilde düz kumaş kesin ve telalayın.
Benim bel ölçüm 64cm dikiş payı dahil 66 olarak hesapladım
Sonra kumaşımı 4'e katladım ve tam merkezinden Yarıçapı 11cm (bel ölçünüzü 6'ya böleceksiniz) keserek ortasında daire açtım..
Sonrası ise kemerle birleştirme ve fermuar.


Dikebileceğiniz en kolay etek modeli aslında..
Bazen diktiğim şeylerin dikiş aşamalarını Snapchat'te paylaşıyorum takip ederseniz kullanıcı adım: "Cansu.Aslan"
Sorularınız olursa postun altına yorum yazabilirsiniz.
Mutlu Haftalar..


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

ikitanemvebiz biz dedi ki...

Çok güzel olmuş güle güle giyin ...
Cansu hanım ne kadar çok zayıflamışsınız ben sizi zayıflama postunuzla bacak inceltmeyle bulmuştum :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

Cansu hanım merhaba kloş bir elbisem var ve ben onu daralttırmak istiyorum kalem misali ama korkuyorum da sizce mümkün mü

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@ikitanemvebiz; teşekkür ederim. Evet biraz kilo verdim :)

@adsız; evet mümkün ama belki fikir açısından pinterest.com'a bakmanızı öneririm.
"Makeover dress" yada "before after dress" diye ararsanız birçok değişik tutorial bulabilirsiniz.

Ucan Karavan dedi ki...

Valla harika olmuş. Ellerine sağlık.. :)

Anyela Nigez dedi ki...

Kumaşı nedir acaba?

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@anyela ; Kanvas ama siz herhangi bir tok kumaş kullanabilirsiniz.
Dökümlü ince olursa kabarık durmaz bu sebeple biraz sert kumaşlar öneririm.

 
©desing by Cansu ASLAN