22 Temmuz 2015 Çarşamba

Sewing | Bol Paça Pantolon

Yaz ayının ilk havuz sefasını sürmeden önce, O güne yakışır uçuş uçuş bir pantolon diktim:)
Boyunu bilekte tuttum zaten güneş açtığı anda tüm jeanlerimi kesip mini şort yapma gibi bi huyum var.
Sonra tüm kış kredi kartı ekstrelerinde görüp görüp kendime küfürler ettiğim kot pantolon alışverişleri falan derken gene öyle bir duruma gelmiştim kiiii hemen kot pantolonlarımı bırakıp kumaşlara geçtim:)

Neyse lafı çok uzatmadan hemen paylaşıp kaçıyorum.


Belli bir kalıp kullanmadım. 
Geniş şekilde rastgele bir şort kalıbı kesiyor gibi yapıp paça boyunu uzattım. Bel kısmını büzerek bel kemerine oturrtum. Ön kısmına fermuar taktım ve 2 saatte bitti.
 Aslında overlok makinemi bozmasaydım çok daha hızlı biterdi ama temiz şekilde dikeyim kumaş saçaklanmasın diye kurdeşen dökünce anca gece yarısı bitti..

Bir tavsiye vermem gerekirse; Böyle bol pantolon dikecekseniz ağ kısmını biraz aşağıdan başlatmak daha iyi sonuç verecektir. 
"Şort kalıbından kendim kalıp çıkartayım" derseniz bu konuya özellikle dikkat edin çünkü yüksek bel bol pantolonların ön tarafı pek hoş olmayan görüntülerle sonuçlanabilir(!)  :)

Snapchatte fırsat buldukça adım adım diktiğim şeylerin dikiş aşamalarını paylaşıyorum. Kullanıcı adım "Cansu.Aslan"
Takip etmek isterseniz sevinirim:)
Hoşçakalın

Öpüldünüzzzz 

Hiç yorum yok:

 
©desing by Cansu ASLAN