7 Temmuz 2015 Salı

Sewing | Maxi Dress


Herkese merhabaa:)
Keyifli bir haftasonunun ardından, cinnet geçirten iş hayatına tekrardan dönüş yapmış bulunmaktayım.

Son zamanlarda diktiklerim arasından en sevdiğim parça bu elbise oldu sanırım :) 
Kumaşını BayKumaş'tan  7 TL gibi bi fiyata almıştım.
Umarım beğenirsiniz.
Kalıp kullanmadım. Kendi ölçülerime göre rastgele kesip, prova yaparak toparladım..

--
Hi everyone! 
After the beatiful,peaceful weekend, i have to go back to the reality on 'work'land which are so annoying for me recently.
Well, i love this dress. i couldnt expect that much.  i guess its better than all of my own design in a few year. (actually its good from all of them :)  )
hope you enjoy!







Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

aysel melike dedi ki...

blogunuz harika öğretici dikişler sunmuşunuz benim gibi dikişe yeni gönül veren biri için çok faydalı ve sizi takibe aldım sanırım burya yolum çok düşecek :) sizde gelirseniz blog kardeşliğimiz pekişir ...sevgiyle kalınız ..http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

 
©desing by Cansu ASLAN