18.08.2015

Sivilce Problemi | EffaclarDuo

Merhaba arkadaşlar.
Son 4 yıldır yanak çukurlarımda gitmek bilmeyen akne problemimi iyileştiren "olmazsa olmazım" bir üründen bahsedeceğim.

La Roche Posay Effaclar Duo

 
 Snapchat'te zaman zaman değişimleri paylaştım hatırlayanınız olur mutlaka.
Yaklaşık 3 aydır her akşam kullanıyorum.
Aslında sabah/akşam tavsiye etseler de ben sabahları (hele ki yaz aylarında) yüzüme pek krem sürme taraftarı değilim ne yazıkki..
Hayatımda ilk defa 1 gece bile aksatmadan sürdüğüm tek krem bu diyebiliriz:) 

 Gelelim makyaj rutinime.. Tabiki onuda değiştirdim.
Her sabah mutlaka fondöten kullanan ben, bu kremle birlikte BB kremlere geçtim.
Fondöteni hayatımdan tamamen çıkardım. Az kapatıcı ve BB krem artık bana fazlasıyla yetiyor. 
Karma cildim olduğu için  T bölgeme ince bir pudrayla geçince parlama olayını da hafif şekilde atlatıyorum.




Tabi en önemlisi Fırça Temizliği.. 
Gönül ister ki 3 günde 1 yapayım fakat üşengeçlikten haftada 1 yıkarsam seviniyorum. :(
Antibakteriyal sıvı sabunla yıkıyorum.. 


Yeme düzeni:
Benim için en kolayı bu sanırım. 
Ne cips ne kola ne de çekirdek.. Hiçbirini sevmem.
Patates kızartması ve Çikolatayı ara ara yerim. Tatlı,pasta,kısır,börek olayı benim yaşam pınarım damarlarımdan cheesecake, trileçe falan akıyor desem yeridir. :) 


Ürün temizliği,Yeme düzeni gibi etkenleri kontrol altına aldıktan sonra Cilt Temizliği;
 Her akşam makyajımı yıkadıktan sonra Bioderma H2O'yu tonik gibi kullandım. Mucize Su dedikleri gerçekten doğru çünkü yüzümü sildikten sonra pamukta makyaj kalıntılarını görebiliyorum.
Ne kadar da temizleme jelleriyle yıkarsanız yıkayın doğru ürün olduğuna emin olamıyorsunuz işte. 

Bioderma'dan sonra cildimi 10 dk dinlendirip daha sonrasında La Roche Posay Effaclar Duo'yu göz çevresi dışında yüzümün her yerine sürdüm.
Yapısı kolay dağılıyor ve kokusu biraz farklı.  
Ürün "Kusursuzlaştırıcı ve gözenek küçültücü" diye geçiyor. Yani cildinizde ki tüm pütürcükleri götürüyor. 
Doğru mu? diye sorarsanız 3. aydır aralıksız kullandığım için belirtiyorum.
kesinlikle DOĞRU!
 Cildiniz inanılmaz pürüzsüz oluyor. 
2 aydır ne akneli bölgelerimde nede başka bölgelerde sivilce çıktığına şahit olmadım.
Yalnız kahverengi lekeleri'de götürdüğü söyleniyor ama bende bu olmadı. Hala duruyorlar.
Şuan 2. tüpü bitirmak üzereyim.


 Kremin etkilerini kısaca anlatayım;
Bundan sonrası görsel içeriyor. Rahatsızlık verebilir. 

Öncelikle kremi ilk sürdüğünüzde cildiniz bariz yanıyor arkadaşlar bunu bilin. Ben hazırlıklı olduğum için pek sorun yapmadım ama her sürdüğünüzde 4-5 dakika boyunca (özellikle yanaklarınız) yanıyor..
15 gün düzenli kullanınca cilt alıştığı için yanma olayı kalmıyor..
Birde ilk 15 gün kremin etkisiyle cilt, altındaki tüm sivilceleri kusuyor. Hatta hayatımda çıkarmadığım kadar sivilceyi 1 hafta içinde çıkardım diyebilirim.
Zaten fotoğraflardan da anlayabilirsiniz :)

  (5.günün akşamında yüzümün hali)

 (10.günün sonunda)

(29- 30.gün)

(60.gün- Neredeyse hiç bir pütürcük kalmadı.)

Cildimde çok soyulma (ilk haftayı saymazsak) olmadı. Hergün bb kremle makyajımı yaptım öyle rahatsızlık verici bir durum yoktu.
Orta seviye bir kapatıcıyla gayet "bişey yokmuş gibi" bir bitiş sağladım diyebilirim. :)
Sadece bigün çok zorlandığımı hatırlıyorum. Kocaman bir sivilceyi elim takılıp patlattım ve o da yaraya dönüştü :( Burnumdan bile büyük hale geldi yemin ederim herkes acıyan gözlerle bakıyodu :(
Allahtan Cuma gününe denk geliyodu da ertesi gün işe gitmeyip 2 günde söndü kayboldu :)

Yani size tavsiyem şudur ki; öyle düğün,nişan,doğum günü, yıldönümü gibi aktiviteleriniz varsa 1 ay öncesinden kullanın. sakın benim gibi 10 gün kala başlamayın.
Sivilcenin maksimum olduğu zamanda tüm fotoğraflarda unutulmayacak bir anı (!) bırakırsınız:)

Ürün fiyatı:
 38-45 TL arasında değişiyor.
Ben online olarak aldım fakat eczanelerde bulabilirsiniz. 

Başka sorularınız olursa yorum bırakın cevaplamaya çalışacağım.


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

Mine Canan Çiftçi dedi ki...

Ben de bayılıyorum bu ürüne, ikinci kutudayım. Etkileri çok güzel. Cildiniz de harika gözüküyor ^^

audrey dedi ki...

çok iyi gelmiş umarım gelmeye devam eder .-))

la vie en rose dedi ki...

Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim 😊http://lavvienrose.blogspot.com.tr

Leyla Akcay dedi ki...

Merhaba bloğunuzu çok beğendim takip ettiğim bloglar arasında ekledim.
Sizi kendi bloğuma davet ediyorum Beyaz Limon
Teşekkürler.

milayk dedi ki...

Merhaba :) lisedeyken gittiğim cildiyeci bahsettiğiniz markanın ürünleriyle bi kombin yapmıştı. günde 5 kez dönüşümlü kullanıyordum. ve 6 ay sonra pamuk gbi bi cilde sahip olmuştum!!! taaaaa kiiii öss'ye hazırlanana kadar. ondan sonra da ipin ucu kaçtı zaten :( bir daha o düzenli uygulamayı tutturamadım :(

CreativeKhadija dedi ki...

Hi Cansu, I miss your blog. Why you are not posting?

 
©desing by Cansu ASLAN